Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hæve beløbet i webshop - hvor længe efter?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor lang tid efter et køb i webshoppen må/kan man hæve beløbet? (Dankort/eDankort)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Når varen er afsendt.

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

ja selvfølgelig, men betyder det noget at der går 10-20-30-40 dage ?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig oplevet ikke at kunne hæve en betaling, selv efter 2 måneder, det kan være der er nogen som ved præcis hvor lang tid man kan vente.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv om du kan vente (og jeg tror ikke, at der er specielle regler for det), er der vel ingen grund til det. Jeg vil i hvert fald gerne have mine penge så hurtigt som muligt. Så jeg har gjort det til en regel at ekspedere ordren (og dermed eksekvere betalingen) så snart jeg kommer hjem fra posthuset. På den måde har du også overblik over hvilke ordrer du mangler at sende. Du skal også huske, at der går en mail til kunden om ordreafsendelse, når du eksekverer betalingen, så det er faktisk god service overfor kunden at få betalingen hjem med det samme.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal se, grunden til han venter er jo nok fordi at han har lang leveringstid på en pågældende vare, derfor bliver han jo nødt til at vente med at hæve betalingen. Varen skal jo afsendes til kunden, samme dag som du hæver betalingen.

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak martin :-) 

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har stadig ret til at få dine penge et år efter handlen. Det har kundeservice hos PBS oplyst til mig på et tidspunkt, hvor der var problemer med vores betalingsmodul.

mvh. Bo Jensen

Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med alt til erotiske rollespil: www.iscenesat6.dk

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du er garanteret at du kan hæve beløbet i 7 dage. Der er nogle betalingsgateways der har en funktion hvor du kan lave "re-authorize" eller noget i den stil, hvor du så kan forlænge med 7 dage igen. Men i praksis kan du hæve beløbet meget senere. Vi har et par gange hævet op til en måned efter.

Jeg har fået oplyst at de 7 dage bla. kommer ind i billedet hvis kunden f.eks. skifter bank (og dermed får nyt dankort) o.lign. hvor man i den process sikrer at pengene kan hæves i den periode.

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for de informationer !

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)