Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Instagram. Kan nogen forklare???

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg ønsker at optimere likes/følgere på Instagram. Jeg har læst op og ned og gjort,som anbefales alligevel får jeg ikke ret mange likes,under 100.

Jeg ser profiler med under 1000 følgere som får både 100-200 likes på total ligegyldige og kedelige billeder.
HER ER IKKE TALE OM FOLK DER KÆBER LIKES.

Kan i forklare hvad pokker der kan gå galt? Jeg får stor ros for mine billeder,så tror ikke det ligger der.

Hjææælp jeg bliver sindssyg

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skriver du please like?

Og jeg tror desværre du er blevet en like junkie det var jeg også selv engang men er kommet ud af problemet.

Og så må jeg også spørge om hvad er meningen med din Instagram? At markedsføre eller er det en personlig profil?

Mvh.
Lurks (Som ikke bruger Instagram)

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lurks in the dark:

Skriver du please like?

Og jeg tror desværre du er blevet en like junkie det var jeg også selv engang men er kommet ud af problemet.

Og så må jeg også spørge om hvad er meningen med din Instagram? At markedsføre eller er det en personlig profil?

Mvh.
Lurks (Som ikke bruger Instagram)



Hvorfor give sådan et arrogant svar på et iværksætter forum?

Det er næppe hendes private trutmund-selfies hun er ked af ikke at få likes på, men hendes virksomhedskonto.
For nogle virksomheder har synligheden på de sociale medier stor betydning for at få omsætning i forretningen.

Jeg snakkede så sent som i går med en tattoovør, der sagde at det for hans forretning mere eller mindre var eksistensgrundlaget at være synlig på de sociale medier (Giver god mening i den branche)

Det kunne se ud til at du måske selv har en del at lære der, hvis du har en virksomhed :)


Og til mkoldt:

Det er svært ud fra dine oplysninger at sige. Du skriver heller ikke hvor mange følgere du har. 
Brugen af de rigtige hashtags i forhold til målgruppen kan dog have en del betydning.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 8. Mar 18
Indlæg ialt: 67
Fra  Jasmins bogholderi Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg være så fræk at få et link dertil. Nogen gange er det bedre at se visuelt. Wink

Besøg min hjemmeside www.jasminsbogholderi.dk eller skriv en mail til mig på info@jasminsbogholderi.dk. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Jeg hjælper en virksomhed med at få mere opmærksomhed. Det er et stort smykke firma, som nu gerne vil gøre mere ud af deres instagram, og her hjælper jeg med deres billeder fotografere og står for alt instagram. Målgruppen er alle der kan lide smykker, da de laver smykker til unge ældre rige og almindelige dødlige hihi. 

Jeg bruger kun danske # da det er virksomhedens eget ønske. Vi har 3 profiler nogle er nyere. vi har 4000 og så 650 og 700 følgere pt. 

Jeg har læst om en masse hos folk der skulle være eksperter på området, men syntes i forvejen jeg gør som de fleste anbefaler. vi er pt i gang med konkurrencer hver uge for at blive synlige, og jeg har store profiler som deler på livet løs. så selvfølge kommer der nye følgere til den vej. Men hvordan ellers? 

til dig LUKRS så er det ret vigtigt at få likes og aktive følger for en virksomhed. Så nej der er ikke tale om selfie trutmund og gucci sko her :-) 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

En af dem er Jewlscph Copenhagen

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

På din jewelscph profil ser det ud til, at det eneste i poster er ‘køb mig’. Og meget tekst (læser folk virkelig alt det tekst?).

Du/I glemmer at involvere jeres publikum. Hvorfor ikke lave opslag der lægger op til interaktion fra publikum? Jo flere der interagere jo større rækkevidde får i, und so weiter.

Lav en masse fedt indhold der ikke bare har til formål at sælge (“her er et produkt der koster x antal kr.”). Giv noget til publikum. Spørg om deres mening. Anything der kan få dem til at interagere.

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 5. Apr 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Billederne af smykkerne bliver en smule "statiske" efter min mening. Selvom de er flotte mangler der noget drama  - Hvad er det for en livsstil smykkerne knytter sig til? Hvilke mennesker går med disse smykker? Bloggerne er eksperter i sådan en iscenesættelse af alt fra en ny natcreme til en silvanbænk. Du kunne evt samle lidt inspiration fra dem, og se hvordan de iscenesætter smykker og lignende produkter. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Bloggere????? Hvem er de hvor findes de? Er der en gruppe eller

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør vi meget af også i story. Måske det ikke lige har været så meget på den profil men så på vores andres profiler og virkningen er den samme. For ja vi skal ikke have kun køb mig opslag den er jeg helt med på.

Så jeg aner ikke hvad der mere skal til

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)