Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Instagram. Kan nogen forklare???

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Københavns området
Tilmeldt 1. Dec 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Om det er et produkt du sælger eller en service, så er det processen er der i fokus - Ikke produktet. 
Forstå mig ret. Der skal være meget mere personligt indhold på jeres sider, hvor det handler om at vise jeres vision med produktet. 

Der er ingen der kigger på en profil der poster 100 billeder af deres 100 produkter. Folk vil vide hvad andre syntes om produktet, hvordan det bliver til, hvad i går og laver i jeres hver dag. Det handler om at skabe en "livstil" til jeres side, hvor folk oprigtigt er interesseret i at klikke sig ind for at finde ud af "hvad mon de tossede hoved fra xxxXXXxxx poster om i dag." 

Video'er og live videoer er med til at skabe en form for online forum og giver jeres sider liv - fordi man nemlig sætter relationer på siden og ikke bare produkter. 

Hvis du vil have en nem og overskuelige måde tiltrække den rette målgruppe, så vil jeg klart anbefale at du/i finder en form for "influencer" til at poste et par billeder og tagge jer i deres opslag. Den vej igennem skaber organiske likes og ikke bare robot/købe likes. 

God dag! :) 

Tilmeldt 5. Apr 18
Indlæg ialt: 9
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og skal for svar.

Vi har nu hverken købe eller robot likes...

Mht. Til videoer mm er vi begyndt på dette.Men når jeg kigger på andre store smykke virksomheder gør de intet af det du nævner, men de har masser aktivitet/likes mm. ????

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke se hvordan de bloggere skaber drama og hvad det har med vores profil at gøre? Måske jeg bare ikke forstår hvad du mener. For mig at se er det selfie billeder det meste af det, eller model fotos. Vi laver stilleben billeder og ikke billeder " i bevægelse" deri ligger også en kæmpe forskel.

Vi kan se det virker hos rigtig mange andre virksomheder, vi giver meget af os selv forsøger at inddrage følgere i opslaget med bla. Spørgsmål hvad syntes du osv.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)