Ung iværksætter har brug for råd - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser "

Ung iværksætter har brug for råd

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 81
Tilmeldt 23. dec 17
Indlæg ialt: 19

Skrevet 10-04-2018 kl. 15:34
Hvad for iværksætteruddannelser findes der? Jeg vil ikke gå på IBC, fordi jeg ikke tror jeg får de kompentencer til at kunne virkelig gøre mine idéer.

Håber der er nogle der kan give mig noget kontruktivt rådgivning.

Mvh. Andreas
Amino-karma 519
Tilmeldt 23. apr 07
Indlæg ialt: 115

Kaminski
Skrevet 10-04-2018 kl. 17:11

Lad mig skrive med det samme, at jeg ikke er den rigtige til at komme med et fyldestgørende svar.

Jeg kan dog nævne disse to uddannelser på Erhvervsakademi Aarhus. 

https://www.eaaa.dk/videregaaende-uddannelser/erhvervsakademiuddannelse/markedsfoeringsoekonom/uddannelsen/speciale-ivaerksaetteri/

https://www.eaaa.dk/videregaaende-uddannelser/professionsbachelor-som-overbygning/innovation-og-entrepreneurship/

De har en efter min mening passende længde, da den teoretiske del af iværksætteri ikke bør fylde for meget. 

Amino-karma 444
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. nov 10
Indlæg ialt: 113

M. S.
Skrevet 11-04-2018 kl. 15:12

IBC er en ungdomsuddannelse. Her opnår du formel kompetence til at søge ind på en videregående uddannelse.
Hvilke forudsætninger har du, som 17 årig, for at vide hvilke kompetencer, der tilbydes og hvilke du behøver?

Der er (stadigvæk) ingen genveje til at tage en ordentlig uddannelse og opnå formelle færdigheder.
Hvis du kan klare dig, og få dine forretningsideer til at blive succesfulde uden formel uddannelse, så er det fint. Det har du, gennem længere tid, demonstreret ikke er tilfældet.
Måske det er tid for et reality-check. Er dine ideer i virkeligheden så originale og gode? Måske en uddannelse kan hjælpe med at afdække spørgsmålet, og antageligvis også besvare spørgsmål du slet ikke vidste var relevante?!?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Besøg vores andre hjemmesider :
lll