Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj alle sammen, :) 

Jeg har en stor ide til en engelsk social platform. Den vil samle en masse mennesker og hjælpe dem, samt de mennesker vil selvfølgelig have mulighed for at få kontakt til hinanden.

Umiddelbart er der en konkurent til min ide, men min ide vil tilbyde mere end den hjemmeside og vil også være mere overskuelig. Der er så andre hjemmesider som også er i den kategori, dog de er ikke helt det samme.

Men...det er en stor ide og derfor vil det jo ikke være billigt. Kan man godt søge en sponsor til det? Jeg synes jeg har søgt og søgt, men jeg kan kun finde noget om sponsor til sport. Det kan jeg så ikke bruge til noget.

Jeg har fået et tilbud hvor firmaet laver hjemmesiden og mere, hvor de så betaler 30% af prisen, men vil gerne se hvad der ellers er af muligheder.

Derfor søger jeg nu en sponsor eller lignede, men jeg ved ikke hvor jeg skal begynde.

Har i nogle råd?

Tak! :) 

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristina B.M.:
Kan man godt søge en sponsor til det?

Nej.

Du er på udkig efter en investor.

Alternativt kan du forsøge at rejse pengene gennem crowdfunding.

Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for svaret, jeg vil kigge på det :)

Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 26
Fra  -aps Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det lyder som om du til at starte med skal finde en partner der har lidt erfaring og nogen evner.

Virker til at du er helt ny, og hvis du er alene kan du nemt lave mange fejl som ikke er nødvendige.

Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg har fundet en partner og penge til ideen :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)