Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på en NY vare! Verdens bedste cykeltilbehør!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer!

Jeg beder efter jeres feedback, input og meninger mht til en verdens bedste cykelsadel fjeder, af mærke Rinsten.

Den startede sit liv igennem Kickstarter, er patenteret, og nu skal den muligvis til DK.

En god ven af mig, som er opfinder til denne fjeder, tilbyder mig eksklusive rettigheder til Skandinavien, med start i Danmark. 

Fordel ved denne fjeder, at den kan monteres på cykler, som er beregnet fra 15+ kg (og op til 320 kg)

Jeg er desværre ikke en cykelbruger  selv, men eftersom Danmark er en cykel land, synes jeg, at der er en mulig potentielle i efterspørgsel. 

Inden jeg gå igang med det store markedsundersøgelse, vil jeg spørge om jeres subjektive/objektive mening.

Hvad synes I om den?

Vil I selv investere i sådan et til privat forbrug?

Hvad tænker I, at sådan er værd/hvor meget man vil give for den? max pris?

Her kan man se en lille video om den 

Og her er hjemmeside https://rinsten.com/

Håber at I allesammen i fredags humør, og vil bruge et par minutter på besvarelse og filosofiske inputs :)))

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når sadlen skal rykkes frem eller tilbage alt efter ens vægt og ønsket komfort, ændrer det ens siddestilling. Hele ens cykel er tilpasset efter ens mål. Det vil betyde, at der også skal ændres på andre dele på cyklen, f.eks. længden af frempind, for at komme til at sidde korrekt igen. Det her er ikke ting man bare piller ved, og absolut ikke noget man lige ændrer på 1 minut.

Med hensyn til komfort på en ujævn vej, er det typisk mere vibrationer og stød op gennem ben og hænderne, der belaster kroppen. Så i mine øjne er det det forkerte sted at optimere.

Jeg er også bange for, at denne form for affjedring og dermed ikke længere konstant samme afstand til pedalerne, vil få mig til at sidde mere uroligt på cyklen og dermed gå ud over min rytme, så turen bliver hårdere og jeg oftere får kramper.

Dette produkt kan sikkert blive et hit på amerikansk tv-shop, men jeg bliver godt nok overrasket, hvis det er noget, der kommer til at blive brugt på landevejscykler.

(Jeg kører ca. 300 km landevej om ugen)

---

Off topic: Hånden på hjertet, mangler Iurii Kopytsia ikke noget på hans cykel på billedet på følgende side: https://rinsten.com/pages/about-us Smile

Tilmeldt 3. Mar 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Toys'N'Loot Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis målgruppen er de seriøse landevejsmotioner der cykler 100+ ugentligt, så nej, så rammer den slet ikke korrekt. Vi er alle ret specifikke omkring PRÆCIS hvordan sadlen sidder.

Men den almindelige danske cykelpendler der bare cykler til/fra arbejde og på hyggeture ud i skoven, tjo, hvorfor ikke?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit konstruktivt svar!

Og jeg vil lade gå videre, mht til billedet! Du har der helt ret :)))))

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! Ja, den er slet ikke beregnet til de seriøse landevejsmotioner. Jeg tænker også, at målgruppen vil ligge blandt de almindelige cykelpendler :)

Nu får vi at se, hvad butikkerne siger. De tilbyder desuden livsgaranti og ret billige engros priser. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)