Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partnere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Jeg søger to partnere som vil være med til at opstarte en hjemmeside samt en app, der gør det muligt at oprette og søge efter grupper, som brugeren kan indgå i i sociale sammenhænge. Hvis du f.eks. ønsker at være med i en ølklub, hvor deltagerne er mellem 45-50 år og medlemsantallet for gruppen er 7, så finder eller opretter du gruppen. Platformen skal også fungere som kommunikations- og planlægningsværktøj for gruppen.

På markedet er der www.boblberg.dk, som forbinder mennesker med hinanden, men hjemmesiden er uoverskuelig fordi brugeren ikke kan opstille kriterier til den gruppe han/hun vil indgå i, som f.eks. alder, antal medlemmer, niveau etc. Derudover er der Facebook, hvor man kan søge efter sociale fællesskaber f.eks. ’’Tilflytter Roskilde’’ men også her kan brugeren ikke opstille kriterier. Så platformen skal skille sig ud ved at gøre det væsentligt nemmere for brugeren at finde eller skabe det sociale netværk, der opfylder brugerens behov.

Hvem er jeg?

Jeg er en ung mand på 25 år som bor i København NV sammen med min kæreste. Til dagligt læser jeg en finansbachelor, så jeg vil kunne stå for virksomhedens økonomi. Derudover har jeg erfaring indenfor salg og marketing, så den del er jeg også med på.

Hvem er du?

Jeg søger en partner som kan programmere en hjemmeside og app, og en anden partner som sammen med mig kan stå for at udbrede kendskabet til platformen.

Hvis du er interesseret eller kender nogen som er, så ring til mig 28700664 eller skriv på peterlarsen2400@gmail.com så kan jeg fortælle mere om ideen og mig selv, samt høre mere om dig og dine tanker om projektet 😊

Fra Københavns området
Tilmeldt 1. Dec 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter, 

Det lyder umiddelbart som en god ide, men der skal dog være muligheder for skalering, så det er et meget vigtigt aspekt. Du kan få lidt sparing og muligvis et godt tilbud hos fifium.dk - Jeg ved at de tilbyder sparring og de er yderst kompetente til at fuldføre ideer til handlingsplaner samt videre derfra. 

Jeg ved ikke om det var en enkelt person du søger som partner, men er sikker på at de kan finde en løsning og vil hjælpe med sparring til din ide :-)

Husk - En idé i sig selv er ikke meget værd, så det er essentielt at have nogen som kan eksekvere. 

Mvh 

Tilmeldt 18. Apr 18
Indlæg ialt: 27
Fra  firma... Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ser ofte mange gode ideer, men i næsten alle tilfælde glemmer folk at fokuserer på hvor trafikken skal komme fra.

blot et godt råd. Få lavet en solid plan til at skabe trafik.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)