Hej aminoer... Jeg står og har brug for et råd ang. økonomisystem. Jeg vil så småt til at åbne min egen IT kosultation. Med reperation af PC, salg og webshop. Indtil vidre vil jeg kører det fra privat addressen, til der er råd til at leje et sted, så kasse system er eksempelvis ikke et krav her I starten, men det bliver det engang. Og jeg vil gerne vælge det rigtige økonomisystem fra starte. Det jeg vil have har: #1 Integration med OScommerce så det hele kører fuld ud automatisk, og jeg kun skal checke ordre et´ sted. #2 Er meget bruger venligt! Jeg er total noob på det her område. Kan godt lide summa, det er meget enkelt. Og kan godt lide den måde man får dækningsbidrag vist på når man laver ordre. Sidder lige nu og tester E-conomic. Den har lidt det samme.... #3 Mulighed for udskrivning af FI-indbetalingskort #4 Oprettelse/fakturering af abonnement. Jeg har nogle løsninger der kræver fast abonnement. Kunderne kan selv vælge om de vil betale måned for måned, eller 1 år adgangen. #5 Mulighed for POS system/kasse system Til når jeg engang får en lille butik. Så skal folk kunne betale på stedet hvis de ønkser. #6 Mulighed for flere brugere En virkelig stor mangel ved summa. :) #7 Behøves ikke at koste en jetjæger
Er der nogle der kan anbefale et system? |
Ingen..?