Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for råd!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

O.K.

Kender det ikke, men irriterer mig bare, at der er en eller anden smart sælger, der fra tid til anden

her på Amino fyrer reklamer af for Saldi.

Denne reklame er en standardskrivelse, og fuldstændig ukommenteret og kritikløst.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du styr på regnskabet......sidder du og sveder over årsregnskabet...køb SALDI!

Ja...men dermed er regnskabet sgu ikke lavet.

Vi kender E-conomic næsten til bunds, og holder fast i, at det er det bedste ERP-system på markedet.

For iøvrigt Bjarne er der også her 14 dages gratis prøvetid her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jo så tyde på at sælger også er på denne side, og den vej rundt forsøger at gøre opmærksom på sit produkt – og det er vel fair nok.

Peter > du har jo forudsætningerne for at teste det Smile – så hent programmet, og indled en dialog med vedkommende, kunne jo være det ville være til gavn og glæde for Jer begge to.

Men kunne da godt tænke mig og se det du taler om, så har du et link??

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

ja..da www.e-conomic.dk

Og jeg får ikke provision af ovennævnte. Dette er en fuldstændig uafhængig vurdering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu ikke et link til e-conomic jeg havde i tanker Peter – for det program kender jeg ganske udmærket, og ja det er et rigtigt godt og gennemarbejdet program – men mere et link til den kritikløse selvforherligelse jeg havde i tankerne.

Men der er vist ingen tvivl om, at det er med regnskabsprogrammer som med alle andre ting at vanens magt godt kan få overtaget – og at man ofte hænger fast ved det man kender og er fortrolig med.

Men min erfaring har også lært mig, at der indimellem kommer nye ting som faktisk kan det samme og måske oven i købet lidt mere, og at der så i tilgift er en økonomisk gevinst.

Om det er tilfældet her aner jeg ikke – men blot nogle generelle betragtninger.  Og der er heller ikke nogen tvivl om – at skulle konkurrerer med e-conomic på det marked er det lange seje træk.

Et du helt sikker på – at du ikke har nogen aktier i det system alligevel?? Big Smile NEJ nu skal jeg nok opføre mig ordentligt!! Wink

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej Bjarne, det har jeg ikke.

Jeg kan nævne, at vor største kunde med ca. 500 ansatte kører E-conomic med automatisk fakturering,

Danløn-intregration mv., og er fuld ud tilfreds.

Bjarne, det eneste jeg vil sige, er at bare fordi man køber SALDI, er regnskabet ikke lavet. Det kræver

noget benarbejde at sætte systemet op mv. Dette kommer en sælger heller ikke udenom.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Bjarne, det eneste jeg vil sige, er at bare fordi man køber SALDI, er regnskabet ikke lavet. Det kræver

noget benarbejde at sætte systemet op mv. Dette kommer en sælger heller ikke udenom.

 

Peter > vi kan ikke blive uenige om, at der skal ske en opsætning i systemet for at få gavn af det.  Men det skal der jo i alle systemer – så det er der jo ikke noget epokegørende i.

Har du styr på regnskabet......sidder du og sveder over årsregnskabet...køb SALDI!

Det opfatter jeg nu mere som en markedsføringsmæssig form for slogan – end en faktuel information.

Det ville svare til at du skrev noget lignende som:

Driller momsen, driller skatten
så kom til mig, for katten
Tilbud gi’s naturligvis
første gang helt uden pris

Det vil jo ikke betyde at alle drillerier så ophørte på en gang, men mere at det var første skridt på vejen til løsningen.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja...Bjarne...i princippet er vi enige.

Vidste ikke, at du var så god til at rime! *S*

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der overhoved ingen tvivl om at vi er…

Peter - Revisor:
Vidste ikke, at du var så god til at rime! *S*

Jamen så skal du da også lige ha’ slutningen:

Vort system er til at se
vi har IKKE edb.

Underligt at vi kommunikerer om online økonomisystemer??

Peter - kan du nu ha’ en god aften!! Big Smile

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CreeD!

E-conomic har naturligvis også kassefunktion.

Har jeg checket op på. 

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)