Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thailand

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Chai Nat
Tilmeldt 10. Jun 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg tilbringer en del tid i Thailand og forventer når jeg bliver pensioneret om ca. 5 år at flytte herned mere permanent. Mangler du en kontakt person hernede eller har du en god ide. Evt import/export af thailandske produkter til Danmark og eller andre europæiske lande. Måske etableret som web handel. Er åben for alle forslag.  Kontakt mig helst på min mail. henrikhegelund55@gmail.com

Med venlig hilsen

Henrik Hegelund

Tlf.+4526566098

Tilmeldt 18. Apr 18
Indlæg ialt: 27
Fra  firma... Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej henrik, hvilke områder har du tidligere arbejdet med ?

Fra Chai Nat
Tilmeldt 10. Jun 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har arbejdet med flere forskellige områder. Har været selvstændig i rigtig mange år. Er udlært murer og har været selvstændig entreprenør i en del år. Vil lige tilføje jeg hele tiden arbejder på at udvide mit kontaktnet i Thailand og har en del kontakter og bekendte hernede efterhånden. MVH. Henrik

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Vi har vist de samme planer. Jeg er gift thai og flytter derned permanent om 10 år. Min plan er dog at arbejdet skal ophøre på det tidspunkt.

Mine erfaringer med Thailand er mange og jeg har boet der tidligere. Nu bor jeg dog i DK - frem til min selvpensionering.

Mit råd til dig ville være at blive totalentreprenør for alle de mange farang, som gerne vil have bygget til eller om i Thailand. Farang foretrækker farang og du vil aldrig få svært ved at finde arbejde hvis du overholder tidsplaner og økonomi. Farang hænger sammen som ærtehalm og vil aldrig anbefale særligt mange thai. Så her har du mulighed for at spinde guld på thai-arbejdskraft til farang priser.

Glem alt det med eksport af thai produkter til Danmark. Der er ingen interessante produkter at sende herop, som vi ikke allerede har. Thailand er handicraft og landbrug - og det behøver vi ikke mere af.

Til de uindviede: "farang" betyder "udlænding" eller "hvid mand". farang=foreigner

Held og lykke med det, Henrik

OBS: Opstart af et selskab med kapital etc i Thailand vil koste dig ca 100.000,- men det er givet supergodt ud og giver dig permanent ophold og arbejdstilladelse.

Tilmeldt 11. Mar 18
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du kontakter til leverandør der sælger gadget tilbehør.
Jeg sælger meget panserglas og powerbanks.

Så ville hører om der lå nogen muligheder der?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)