Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisortrainee - er Big4 nødvendigt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg går og leger med tanken om, at blive revisortrainee til næste år, og har grundet min sene beslutning ikke haft mulighed for at ansøge hos et Big4 selskab. Har dog fået en mulighed hos BDO, som jeg overvejer. Dog vil jeg høre, om I har nogle erfaringer med, om det har en betydning for min fremtidige karriere, at jeg ikke bliver oplært hos et af de helt store? Tænker især mht. løn, internationale muligheder og karrieremuligheder, hvis jeg en dag vælger at forlade revisionsbranchen?

Mange tak på forhånd.

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede selv hos BDO, hvor jeg var i 5 år. Jeg fik en god grundlæggende viden, ansvar osv. Det har gjort, at jeg i dag kan have min egen virksomhed (TJ Regnskabsservice)

BDO er nu også ret stor. Nr. 5 i DK. Der er også mulighed for at komme til udenlandske kontorer.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg startede hos et mindre hus og sidder nu som manager i big4 (efter et mindre stop i BDO). Det betyder intet. Det eneste der betyder noget er dit engagement, faglighed og kan du også sælge, så regn med, at de alle vil have dig når du kommer op omkring HD/CMA niveau (og også før det...).

Der skal overhovedet ikke være nogen tvivl om, at du hos big4 får en uddannelse som er langt mere fokuseret i revision. Til gengæld får du en langt mere bred og blandet uddannelse hos de mindre, fx indenfor skat mv.

Jeg kan dog afsløre, at der stadig er positioner hos big4, så læg ansøgninger alligevel. På mit kontor har vi fx lige besluttet, at skulle hente yderligere 2 trainees til september, udover den ene, som vi allerede har hyret.

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 19. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret!

Ville du anbefale, at jeg ringer ind til HR for at høre, om der var mulighed for yderligere optag - eller at jeg blot sender min ansøgning, CV og lignende over email som uopfordret ansøgning?

De bedste hilsner.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal bare smide dit CV og ansøgning op i vores ansøgningssystem. Men har du en plads hos BDO havde jeg kørt med den.

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)