Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrive koden selv - godt eller ganske elendigt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Fra  movir.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i flere år gået og lært diverse hjemmesiderelaterede sprog (HTML, CSS, JavaScript (også jQuery), PHP og MySQL), hvilket jeg egentlig synes er ret sjovt at lege rundt med og lave forskellige systemer med.

MEN indtil videre har det egentlig kun været for sjov og ikke med forretningsøjemed. Særligt hvis man laver en webshop (se bort fra alle regler, der er på området, dem er jeg nogenlunde inde i) eller en anden form for hjemmeside med et budskab, man gerne vil have spredt, er SEO en ret vigtig del. SEO er ikke noget, jeg rigtig har beskæftiget mig med for alvor, da det har været for min egen fornøjelses skyld, det jeg har lavet.

Nu synes jeg det kunne være meget sjovt at lave en eller anden hjemmeside (formål med den er ikke så vigtig), men her tænker jeg meget på, at den skal udbredes og selvfølgelig også vises i Google så vidt muligt. Hertil er mit spørgsmål, om Wordpress simpelthen er for overlegent, hvad SEO og markedsføring angår, eller om en hjemmeside jeg selv har skrevet kan (det vil selvfølgelig kræve arbejde) blive god nok og sammenlignelig - for det vil jeg af flere grund langt hellere!

Håber I kan give mig et svar
- Ramsus

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Wordpress er kun så udbredt fordi det er let at udvide med moduler mm. Det er på ingen måde overlegen når det kommer til seo. Den html wordpress genererer kan slet ikke konkurrere med den du selv styrer 100%.

Hvis du selv laver det, har du helt styr på der ikke er hastighed, sikkerhed mm.

Dermed ikke sagt at der ikke er meget arbejde i at lave en side selv, men når du nu har evnerne og lysten skal du helt klart bare kaste dig ud i det.

Ja, der er meget at sætte sig ind i, men det er det hele værd :)


God weekend


Tilmeldt 25. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Fra  movir.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret, Ronni Smile GOd weekend til dig også!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)