Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af topbanner med mit nuværende logo ønskes (Billigt ;o) selvfølgelig )

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 Jeg ved at der her findes geniale personer her på Amino med evner inde for design, jeg søger hjælp til at få designet et prof topbanner indeholdene mit nuværende logo. Det skal selvfølgelig være billigt, det er jo ikke nogen hemlighed at pengene ikke er store for webshop's i starten.

Jeg ser frem til at hører fra jer.

www.webteck.dk

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er medejer af Imaginess. Vi er placeret i Vilnus i Litauen og har en række designere tilknyttet, hvor vi laver grafisk og wedesign til danske virksomheder, programmøre, reklamefirmaer etc.

www.imaginess.dk 

Vores tilbud er 790 kr. plus moms inkl. 1 korrektur

 

Hvis det har interesse, så hører jeg gerne fra dig...

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan tilbyde jer designet af jeres nye topbanner for 510 kr. eks. moms.

Du skal være velkommen til at kontakte mig personligt på telefon: 24942553


Med venlig hilsen

Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtigt råd: Vælg en kreativ grafisk designer til opgaven, frem for en web- eller multimediedesigner...

Det er oftest noget mere unikt og professionelt... Siger jeg forhåbentligt uden at træde nogen over tæerne Surprise 

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er et nyt opstartet grafisk/koncept firma, som mangler nogle referancer, så derfor vil vi gerne tilbyde at lave et banner.

Og prisen er den du sætter. Vi bruger den tid der skal bruges og når vi så kommer med det første udkast og du ikk synes det er godt nok, så ændre vi det bare igen, ind til du er tilfreds.

Og når du så har fået det endelig resultalt så betaler du det, som du synes det er værd. Hvis du synes det kun er 200,- værd betaler du blot det eller 500,- hvis du synes det er det værd.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

"Geniale personer med evner indenfor design" = "Billigt ;o)" , "det skal selvfølgelig være billigt"

 

 

.............ZZzzz Hmm

 

Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

som iværksætter må man jo være købmand, så jeg prøver selvfølgelig at få så meget så muligt for så lidt så muligt, det er min tanke bag dette indlæg.

Thomas C

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 

Du skal slet ikke have dårlig samvittighed. Jeg ville have gjort præcist det samme, hvis det var mig.

I design-branchen forsøger (vi) at bygge en tankegang op at pris og kvalitet hænger sammen. Det gør det også til en hvis grad - men en dobbelt så dyr designer er sjældent dobbelt så god. Det skyldes at gennemsigtigheden er urimelig ringe indenfor grafiske præstationer.

Tag f.eks. vores virksomhed Imaginess her Litauen.

Vi bruger litauiske designere, uddannet på det fine Vilnius Designakademi, toppen af deres årgang. Når vi relativt set tager op til 395 kr. per time, så svarer det rundt regnet til en dansk designer, der tager 1.200 kr i timen - relativt set.

Det jeg forsøger at sige er, at tag det billigste du kan få, hvor du også føler at kvaliteten er i det. Pris og kvalitet er ikke sammenhængende indenfor grafisk design, så når dine behov ikke er ret store, så tag noget under 500 kr. Der er alt for meget 795 kr./time smarte designere derude.

 

Jeg vil i samme dur hæve vores tilbud. For de 790 kr. så får du et flot animeret flash-banner, der virkelig vil peppe din side op.

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Jakobsen:

Hurtigt råd: Vælg en kreativ grafisk designer til opgaven, frem for en web- eller multimediedesigner...

Det er oftest noget mere unikt og professionelt... Siger jeg forhåbentligt uden at træde nogen over tæerne Surprise 

 

Hmmmm, lidt trådt på føler jeg mig nu...... Tongue Tied

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hvis du ikke har fundet en til opgaven endnu vil jeg da gerne byde ind med at lave et forslag gratis.

Som du kan bruge eller lade være!

 

Web@harthin.dk hvis du er interesseret 

 

Mvh Danny 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)