Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på tidsregistrering og projekt management værktøj for freelancere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg har tidligere skrevet om feedback på den forhenværende version ved navn Trackly, men har siden både opdateret design, koncept og selve koden, så tænkte om jeg ikke lige skulle prøve igen, da jeg sidste gang bl.a. fik ekstrem god feedback på pris-modellen.

Navnet på den nye løsning er Soloflow. Soloflow sigter efter at gøre livet nemmere for freelancere ved at optimere flowet mellem at tidsregistrere og sende fakturaer, men også hjælpe med at holde styr på kunder og projekter ved hjælp af et timeline- og analyseringsværktøj. 

Se løsningen på https://soloflow.io/da/ og skriv kommentere gerne på alt lige fra pris-model til ide, udførelse, design og landingpage setup.

Tusind tak, vil sætte pris på alle kommentarer.

Venligst,

Tommy

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 11
Fra  SocialBird.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy, 

Fed hjemmeside, og SaaS :-)

Jeg faldt dog over en ting, som virkelig irreterede mig: At der står "Sign up for free", hvorimod alle de andre CTA'er er danske. Herudover kunne jeg heller ikke rigtig finde nogle privacy eller terms, hvilket jo er vigtigt i forhold til at vi snart har GDPR, som træder i kræft :)

Tænke om du ikke også kunne give min side lidt tæsk: https://www.amino.dk/forums/t/294776.aspx#1804167, har nemlig også lige lavet et post herom :)

Håber det var brugbart :)

Ser frem til at høre fra dig.

VH/BR,

Fra København
Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hah, godt spottet!

Yes, skal have noget mere om privacy og min ToS er måske lidt gemt væk siden den er under opret bruger. Bør nok i hvert fald flytte den ned i footeren. 

Men tak! Tjekker lige din post ud :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)