Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling af SKAT ved PMV??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Beauty by Berte Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har for nyligt oprettet PMV og vil gerne betale min skat i de 10 rater.

Nu har jeg været inde på SKATs hjemmeside og kigget, og under "Betaling", kan jeg trykke "betal skat for 2018". 

Det jeg så ikke helt kan gennemskue er, hvor meget jeg skal betale? Der står ikke noget i "kroner:", så tænker at man selv skal dividere sit overskud ud på de 10 rater og betale det, eller hvad?

Hvis man sætter det til betalingsservice, hvor meget trækker de så fra ens konto, og hvornår? Synes ikke jeg kan se det på hjemme siden, og tør ikke gøre det, hvis jeg får trukket hele skatten af mit overskud for året. 

Håber i kan hjælpe

Mvh
Alberte

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå i forskud og angiv dit forventede overskud - du kan også ændre det efterhånden som du kender det bedre

Du skal altid bruge forskud til din personlige virksomhed for ellers kan skat sætte et tal selv


Så vil din skat blive trykket som den skal og ikke som frivillige betalinger - Det sker ved nedsat fradrag i forhold til anden løn så det trækkes på den måde hver måned (og går fradrag i 0 får du opkrævning du kan lægge i automatisk nets betaling)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Beauty by Berte Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar 

- Så det du siger er, at når jeg har angivet mit forventede overskud i min forskudsopgørelse, så skal jeg faktisk ikke gøre mere? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Alberte Wachs:

Tak for svar 

- Så det du siger er, at når jeg har angivet mit forventede overskud i min forskudsopgørelse, så skal jeg faktisk ikke gøre mere? 

korrekt - så vil skatten helt automatisk blive trykket når du angiver dit overskud (og du kan som sagt ændre det tal flere gange og så tilrettes skat stadigt fort helår

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)