Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortrudt jobtilbud

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har for 2 uger siden søgt en stilling d var på 30 timer og så arb hver anden weekend,
Min nuværende er 25 timer i ugen og så fri hver weekend m mulighed for en weekend en gang i mdr.
Jeg kan godt li mit job og kunderne og timelønnen er på 130 i timen hvor den 30 times vil være 120 jeg var til samtale 1 over Skype, og blev ringet op 5 min efter og spurgt om jeg ku kom til samtale 2, fint nok nåede ikke at tænke det gik så hurtigt fik aftalt tid ugen efter. I weekenden kommer jeg så til at sammenligne for og imod og lægger mest vægt på lønnen var lavere og arb hver anden weekend, ender med at skrive en SMS dagen derpå og aflyse, han svare dagen efter det er han ked af og om han må sørge hvorfor.

Problemet er så ugen efter får jeg at vide vi skal spare timer i butikken og det betyder jeg skal gå fra 25 timer til 20 timer i ugen det hænger slet ikke sammen i forvejen ligger mit time a tal ret dumt fordi jeg 3 ud a fire dage møder sent og lukker, så er svært at finde et bi job dertil.
Jeg ender med at skrive en besked at jeg har kigget på min økonomi og godt kan få det til at hænge sammen så hvis ha. Stadig er interesseret i en samtale 2 så er jeg stadig i interesseret i den. Det er over en uge siden nu og han har ikke svaret, kan se stillingen stadig er ledig inde på deres hjemme side. Skal jeg bare glemme dette job i og med jeg jo har sagt nej og han aldrig svarede tilbage på min SMS, eller hva kan jeg gøre, cheffen er åbenbart ikke en som re til i den afdeling eller det gør han men han er bar ikke en man kan gå ind og tale med personligt.
Ville gerne hører jeres mening, er løbet kørt eller hva skal jeg gøre. 😅
Min chef siger hun ikke vil skære så meget på min timer men jeg kan se hun alligevel har skåret en del i vagtplanen flere dage møder jeg 14 til 18 2 dage i ugen det er kun 4 timer pr dag når jeg plejer at ha 6 timer på en dag. 😐 Hun sir det er fordi hun ansætter en week hjælper mer og så pga oplæring blir nød til at skære lidt i mine timer, hun er selv fuldtid og hendes timer blir der sjovt nok ikke skåret i. Sys det er lidt unfair fordi hun lovede hun ikke villegøre det. De andre weekender piger har et andet job ved siden a og Arb ikke i hverdagene, kun ved ferie og sygdom. Så de er ikke så afhængige a økonomien som mig. Aner ikk hva jeg skal gøre ku være rart at høre jeres mening

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Find dig et 37 timer job, istedet for 2-3 bi-jobs

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skriv et ordentligt og velovervejet brev. Kort og præcist og uden stavefejl og sjusk. Skriv sådan noget som:

Kære ....
Du var for 14 dage så generøs at tilbyde mig et job, men desværre kunne jeg på daværende tidspunkt ikke få puslespillet til at gå op med det deltidsjob, jeg har i forvejen. Derfor sagde jeg nej tak, selv om jeg gerne ville have haft jobbet.

Nu har min nuværende arbejdsplads imidlertid skåret i mine og mine kollegaers timer og som det ser ud nu, ville jeg fint kunne passe begge jobs.

Hvis der ikke er ansat en anden, ville jeg stadig være meget glad for at få en chance for en samtale mere.

Med venlig hilsen 

Nelly

print det ud på noget pænt brevpapir og læg det i en kuvert. Skriv mortagerens navn udenpå og aflever det derefter PERSONLIGT.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

mortagerens = modtagerens...
Man kan åbenbart ikke længere få lov til at rette i sine indlæg

Det vil nok betyde færre indspark fra mig i fremtiden...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Birte Andersen:
mortagerens = modtagerens...

Hvordan var det nu, man skulle skrive uden stavefejl ;-)

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Folmann:
Rettelser ligger i ikonet mere.

Nu kun for plus-folket!

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Hvordan var det nu, man skulle skrive uden stavefejl ;-)

Nemlig :-) men jeg søger heller ikke job :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:
Nemlig :-) men jeg søger heller ikke job :-)

Der fik du mig ;-)

God dag.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Grib telefonen og ring til ham omkring kl 14 på mandag (efter han har haft lidt tid med sit skrivebord og forhåbentlig spist frokost - og sig du har fundet udvej hvor du kan få tingene til at hænge sammen, og derfor gerne vil være med i opløbet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)