Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på idé og firmanavn

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Fra  DeLeschers Skincare Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er sgi god. Ved du om den indeholder fra ALLE dk eller kun den som unoeuro har hostet?

DeLeschers Skincare Ansigtsbehandling København

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 18
Indlæg ialt: 24
Fra  Pineapple Developers Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Reglerne er ment når man bl.a. gemmer personlige oplysninger, så det er korrekt forstået, men jeg tror ikke du kommer til at se at opgaverne kun er "visitkort" hjemmesider. Dvs hvis du bruger cookies, hvis du registrerer noget om brugerens dataflow eller bevægelser eller ligger små filer på deres computer, så skal du kende reglerne herom. 

Et eksempel er hvis du laver en kontakt formular. her kan du tænke at du jo ikke gemmer nogen oplysninger, men det gør du faktisk. Du gemmer oplysninger i det mailsystem som du sender beskeden fra hjemmesiden til og derfor skal du kunne informere om dette. 

Angående konsekvens, så er det ikke sikkert hvad EU har tænkt sig, men i værste tilfælde kan du risikere bøde i million klassen (dette er dog et slemt scenarie)

Det kræver utrolig meget viden for at gøre tingene korrekt og derfor er mit råd til dig at du skaffer dig noget praktisk erfaring inden for IT inden du kaster dig ud i at være selvstændig, for du risikere at brænde fingrene hurtigt. Lær af uddannede programmørere og konsulenter. 

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Apr 18
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
pbille

var faktisk til det du nævner i går aftes.
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Apr 18
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Pineapple Developers

okay tak for rådende. Jeg må bare i gang med at læse op på det.
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Apr 18
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
hvad siger i til navnet ewergreen.dk ?
Jeg vil gerne forklare hvorfor, men først vil jeg gerne høre hvad i tænker når i hører navnet "ewergreen" ?
Side 4 ud af 4 (35 indlæg)