Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Hjemmeside - kunne bruge lidt konstruktiv kritik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I aftes kunne jeg endelig åbne op for min webshop som jeg har arbejdet på i et stykke tid. Jeg har fået min mand til, at kigge siden igennem men kunne virkelig godt bruge en kvindes øjne på siden.

Eftersom min målgruppe jo netop er kvinder, vil det bedste også være at det er en kvinde der kan give sin ærlige mening og konstruktive kritik om siden.

Hvis du har et par minutter ville jeg være meget taknemmelig, og jeg gengælder også gerne tjenesten :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam

Vi skal nok næsten bede om et link til siden for at kunne sige noget konstruktivt...   Wink


Smile     Rie

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, jeg mente at jeg havde sat et link ind dér hvor der bare står webshop nu .. 

Min side er https://www.longskirts.dk :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Super!

Jeg har lige taget et hurtigt kig. Det er ikke tilbundsgående, og jeg har ikke nævnt alt det fede ved siden; kun de ting, jeg selv ville ændre sådan ved første blik.    Wink

1: Pop-up med nyhedsbrevstilmelding
Det ville være fedt med lidt info om, hvad nyhedsbrevet indeholder; hvad får jeg ud af at modtage det? Gode tilbud? Særlige tilbud/priser kun for nyhedsbrevsmodtagere? Info om trends og tendenser? Rabatkoder?
(Det står faktisk på forsiden, men jeg mangler det i din pop-up, som er det første, jeg ser.)

2: På forsiden har du fire produkter, som alle er markeret med "Hot". Gad vide, hvad det betyder?
(De er sikkert nye eller populære - men jeg er lidt i tvivl. Og sælger du ting, der ikke er hotte?    Wink  )

3: Jeg undrer mig lidt over, at du på hvert produkt har en cirkel, der fortæller farven? Det er jo umiddelbart tydeligt på billederne, og det distraherer mig faktisk lidt. (Jeg er meget verbal, så når jeg ser et ord, tiltrækkes mine øjne af det i stedet for af billedet. Så det er lidt forstyrrende for mig. Det er det sikkert ikke for alle, men nu får du bare lige mine umiddelbare tanker.    Smile   )

4: Din font har problemer med æ, ø og å, så de bogstaver vises større end resten af ordene. Igen ikke graverende, men bare lidt distraherende. Det giver et lidt rodet indtryk.     Smile

5: Inde på produkterne står "Add to wishlist" og "Compare" på engelsk i stedet for dansk.

6: Mange steder har du stort startbogstav på alle ord i sætningen. Det er også distraherende...
("Fortsæt Med At Shoppe", "Lange Nederdele Og Kjoler Til Rimelige Priser." (fjern også punktum sidst i overskrift),  "Modtag Mit Nyhedsbrev" etc.)

7: Når jeg lægger noget i kurven, så er der under forsendelse som standard valgt "Fast sats: 150 kr.", og så kan jeg vælge "Levering til pakkeshop: 30,40 kr.". Jeg synes, at du skal vælge "Levering til pakkeshop" som standard - og så ville jeg sætte den til 30 kr. i stedet for 30,40.
Og når jeg så klikker på "Beregn forsendelse", så indtaster jeg by og postnr. og klikker på knappen, og så kommer jeg bare tilbage til den samme side uden ændringer... Det er lidt forvirrende... Måske skal man kun beregne, hvis man ikke bor i DK? Eller kun hvis man ikke skal sende til pakkeshop? Eller?

8: Hvis jeg klikker på "Log ind / Registrer" i topmenuen, så mangler du lige at oversætte nogle udtryk.
Det samme gælder, hvis jeg klikker på "Wishlist".

9: Du har sikkert planer om det, men: Husk at lave nogle blogindlæg, der handler om lange kjoler og nederdele. Det er godt for søgemaskineoptimeringen.

 

Men generelt synes jeg, at det er en fed side!    Smile
Igen behøver du jo ikke at få alt det gode at vide; det er allerede lavet. Så jeg har fokuseret på, hvad jeg selv ville ændre.

(Jeg har i øvrigt ikke gennemført et køb; bare lagt noget i kurven.)

Held og lykke med det!    Smile

Smile     Rie

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, tak for din tid og udførlige beskrivelse.

Det var ikke lige gået op for mig, at den tog en fast sats på 150 kr., så det er fjernet.

Jeg har lidt at arbejde på nu :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)