Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

telefoni til callcenter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Amino´er.. Er igang med at starte et callcenter men er gået lidt i stå da jeg ringede til TDC og fik et tilbud, som lød på.

506.- pr. linje pr. kvartal og vi er interesseret i fire linjer.. Hvad gør man ved dette.. Vi skal ringe hele dagen og interesseret i fri telefoni til alle fastnet kunder.

Vi er et IS selskab og derfor er der nogle ulemper hvad angår fritelefoni til alle fire linjer,

 

Hilsen Lucas

SPIS DEM GLAD I LUCAS` MAD

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Man gør det at man dropper TDC og søger på google efter IP Telefoni som er meget meget billigere end TDC.

 

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Østerbro
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

er det så sådan at man kan ringe både til fastnet og mobil....??

SPIS DEM GLAD I LUCAS` MAD

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas:

er det så sådan at man kan ringe både til fastnet og mobil....??

Ja. https://www.telefin.dk/main/ Kender ikke dette firma, men de siger at de er de billigste

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at det ikke altid er det billigeste der er det bedste - En telefonforbindelse er jo trods alt livsnerven i et telemarketingsfirma, så det træls at undvære hvis det går ned hele tiden, eller er ustabilt.

Husk også at det kræver lidt båndbredde at køre fire telefoner på samme internetforbindelse.

Og vær også opmærksom på om trafikken er minutafregnet eller sekundafregnet, alt efter længden på samtalerne kan det hurtigt betyde en prisforskel på adskillige tusinde kroner om måneden, alt efter forbruget. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, I skal klart gå efter en IP løsning. Det er billigere, lettere at udvide og hvis du finder den rette hostede pbx-løsning hos et større callcenter, så følger alt hvad du kan drømme om af ekstra funktionalitet med.

Sats på en løsning, hvor du kun skal købe en PCer og et godt PC-headset til hver medarbejder, og som Anders skriver, så sørg også for at kvaliteten af internetforbindelsen er i top. Dér skal _ikke_ spares.

Se i øvrigt mit svar hér: http://www.amino.dk/forums/p/28024/189105.aspx#189105

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Østerbro
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for svaret.. Jeg er pænt igang med at finde det rette sted at bestille det og internet forbindelsen er også i top:) men mange tak for hjælpen. det var alt hva jeg skulle bruge...

 

Hygge....

SPIS DEM GLAD I LUCAS` MAD

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ovevejet en ren mobilløsning? Samtaler til mobil er oftest billigst fra mobil, og der findes flere løsninger hvor du får fri mobil >> fastnet samtaler for en fast pris..

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Kjærsgård:

 Ovevejet en ren mobilløsning? Samtaler til mobil er oftest billigst fra mobil, og der findes flere løsninger hvor du får fri mobil >> fastnet samtaler for en fast pris..

 

I det tilfælde skal man blot huske at overveje den øgede spildtid, da et opkald fra mobil nemt kan være 20 sekunder eller mere om at forbinde inden den begynder at ringe i den anden ende, hvor fastnet er betydeligt hurtigere.

I det lange løb kan det blive til mange timer om måneden, alt efter hvor mange folk man har siddende. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved indlæget er "lidt" gammelt men hvis du overvejer ip telefoni til dit callcenter er jeg enig i at pris og kvalitet ofte hænger sammen når man taler om ip telefoni. Jeg bruger selv ip telefoni da jeg ringer meget til udlandet og kan spare en del. Jeg bruger www.gismotel.com og jeg ved de har en løsning til dem som "bruger" meget telefoni kan opnå en rabat.

Hilsen

Peter

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)