Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Worksome?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 32
Fra  Forlaget Snepryd Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at bruge Worksome, men er meget i tvivl. Er der nogle der har gode erfaringer med Worksome, altså kan anbefale det. ? 

Vh Britta

Tilmeldt 1. May 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du arbejde eller arbejdskraft? 

Jeg har ikke meget erfaring med platformen, men registrerede mig fornylig både med en personlig profil (søger opgaver) og med en virsksomhedsprofil (søger arbejdskraft til mindre opgaver). 

Jeg har ikke selv samlet opgaver op endnu, men har modtaget bud fra 3 freelancere, som gerne vil tage opgaver. Indtil videre har det ikke ført noget konkret med sig, men det er som sagt stadig meget nyt for mig. 

Delve platformen ser ud til at fungere fint. 

Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Fra  TBRegnskab Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er tilmeldt worksome som freelance bogholder og bruger det til at søge opgaver, når jeg har behov for det. Min erfaring er, at de der søger opgaver ikke er super gode til at svare tilbage eller afslutte en opgave,  men sådan oplever jeg det også her på amino :-). Så forvent det samme i worksome som her, bortset fra, at det er gratis på Worksome. Jeg tror heller ikke at så mange bruger det endnu. Jeg har valgt at blive, for at følge med i udviklingen, jo flere der tilmelder sig, jo større er chancen for at få opgaver/løst opgaver. mvh Trine  

Fra Danmark
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 32
Fra  Forlaget Snepryd Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er arbejdskraft jeg søger. Vi har jo som forlag opgaver inden for alt fra salg til grafiker opgaver, redigering af tekster mm. 

Vh Britta 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)