Kan en anmeldelse slettes fra Trustpilot? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser "

Kan en anmeldelse slettes fra Trustpilot?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 275
Tilmeldt 19. jun 12
Indlæg ialt: 74

Skrevet 05-05-2018 kl. 10:36

Hej,

kan en meget uretfærdig anmeldelse fra Trustpilot? Kan man betale sig fra det? Kan ens virksomhed fjernes derfra? Jeg kan ikke lide, at en kunde har oprettet min virksomhed bare sådan uden at jeg kan gøre noget.

Jeg har indrapporteret den.

Er der overhovedet noget at gøre eller er det bare synd?

Mvh.

Sabrina

Amino-karma 11.820
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. jul 07
Indlæg ialt: 2.464
flag
Per Krabbe, scanboat.com
Fra scanboat.com a/s
Skrevet 05-05-2018 kl. 12:23

SabrinaLA:
Jeg har indrapporteret den.
Og hvad fik du af svar fra TP?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Amino-karma 21.752
Fra 4261
Tilmeldt 14. feb 09
Indlæg ialt: 4.108
Amino Plus
Ib Abildgaard, RÅD & MAL
Fra RÅD & MAL
Skrevet 05-05-2018 kl. 12:24

Der er skrevet masser omkring TrustpilotWink

Både hos din ven Google, som her Wink https://www.google.com/search?source=hp&ei=JYXtWpXdBoWckwW97b-gAw&q=trustpilot.dk&oq=trustpilot.dk&gs_l=psy-ab.3...2799.7892.0.8541.15.14.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c.1.64.psy-ab..15.0.0.0...0._E2_ZSLlaQI

Herinde på Amino. Kan du oppe til højre på søgefunktionen, se det som der også er skrevet omkring Trustpilot. Og det er ikke småting. 

Amino-karma 3.768
Tilmeldt 11. jan 12
Indlæg ialt: 736

Jesper I. P
Skrevet 05-05-2018 kl. 13:17

Nej du kan ikke blive fjernet fra TP, det er hele ideen med TP at kunder kan anmelde en hvilken som helst virksomhed, som de har handlet hos.

Kan du bevise at anmelderen har givet faktuelt forkerte oplysninger i anmeldelsen, eller slet ikke har handlet hos dig kan den fjernes, ellers tror jeg ikke du skal regne med at få succes.

Amino-karma 143
Tilmeldt 3. apr 18
Indlæg ialt: 34

Minida-plakater
Skrevet 05-05-2018 kl. 15:03

Hvis vedkommende ikke har handlet hos dig, så kan du sagtens få den slettet. Dette er nemlig en af betingelserne for at måtte anmelde en virksomhed inde på Trustpilot.

Jeg har før uden problemet fået slettet anmeldelser fra (formentlig) konkurrenter, der har skrevet nogle helt hen i vejret anmeldeser.

Er personen kunde, så tror jeg ikke du kan få den slettet. Vend i stedet den negative anmeldelse til noget positivt ved at give en professionelt svar.

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Amino-karma 821
Fra Herning
Tilmeldt 21. sep 11
Indlæg ialt: 190

Thomas Hillerup
Fra Interiørbutikken.dk
Skrevet 06-05-2018 kl. 07:39

Hej
Med hensyn til kunder som skriver negativt om dig og din virksomhed på TP er du nød til at kommunikere med kunden på TP.

Self. Skal det ikke blive en diskution mellem dig og kunden, men du skal fremstå forståelig og positiv.

Hvis kunden ikke har ret i sin negative anmeldelse må du gerne give udtryk for at kunden ikke har ret.

Så slut af med er tilbud på kundens næste køb hos dig, selv om det nok ikke sker.

Men så fortæller du samtidig nye potientielle
kunder at du er seriøs og sober.

Du må ikke lade en negativ anmeldelse srå ubesvaret!!!

Hilsen Thomas

Amino-karma 111
Tilmeldt 29. maj 17
Indlæg ialt: 26

ecman.dk
Skrevet 08-05-2018 kl. 19:54

Jeg har engang fået fjernet en som var skrevet af en der aldrig havde handlet hos os. Trust Pilot var meget professionelle omkring dette.

Men ellers vil jeg mene at du skal tage det helt roligt. Folk læser måske nok negative anmeldelser. Men hvis de gør, så læser de også det svar du skriver til vedkommende, og hvis det svar bare er professionelt nok, så behøver en negativ anmeldelse ikke være noget du skal bekymre dig alt for meget om.

eCommerce management på højt plan. Få styr på dit indkøb, lager, dropship og meget mere på www.ecman.dk

Amino-karma 275
Tilmeldt 19. jun 12
Indlæg ialt: 74

SabrinaLA
Skrevet 09-05-2018 kl. 14:32

Hej. Det ville de ikke gå med til, da kunden ikke havde overtrådt deres retningslinjer eller anvendt groft sprogbrug, hvilket jeg mente hun havde og derfor rapporterede den. Jeg forventede i forvejen ingen forståelse fra Trustpilot, men prøvede alligevel.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Besøg vores andre hjemmesider :
lll