Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på webshop hos en Grossist

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino medlemmer.

Jeg har spørgsmål angående SEO på en grossist webshop, man skal logge ind for at se priser på grossist webshopen.

Hvilke SEO indstillinger skal der anvende på alle produkterne.

Og hvad med produktsiderne?

Det er vigtig at besøgende ikke kan se info om priser i søgeresultater. 

Hvordan skal disse indstillinger være nedenfor.

Meta Robots Index ?

 default
 index
 noindex
 Set with XPath

Meta Robots Nofollow

 Follow
 Nofollow
 Set with XPath

This article is cornerstone content

 No
 Yes
 Set with XPath

Meta Robots Advanced ?

 default
 None
 No Image Index
 No Archive
 No Snippet
 Set with XPath

Canonical URL ?

Jeg håber at I kan hjælpe

MVH

Leif

Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis siderne ikke kan ses uden man er logget ind, kan google af gode grunde heller ikke se dem. I så fald er det spild af krudt at lave SEO på disse sider.

Hvis der er tale om produktsider, som er synlige for alle, men hvor det alene er prisen som er skjult for besøgende, som ikke er logget ind, bør du lave ganske almindelig SEO optimering.

---

Når du har behov for at stille spørgsmål som dette, bør du nok genoverveje om du er parat til at sælge SEO-ydelser og kalde dig selv for et professionelt SEO Bureau. Og fremhæve dette i det omfang, som du gør på din profil og hjemmeside.
Fra Skive
Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Karsten Hansen

Jeg vil sige tak for hjælpen.

Dette er min første Grosist Webside, med skjulte produktpriser jeg laver, og jeg ville lige sikre mig at jeg ikke begik en stor fejl. Og syntes at det var en god ide at spørge nogle her inde.

Min problemstilling var, at jeg skal overføre over 4000 produkter, via import og ville være 100 % sikker på at alt bliver optimeret rigtigt første gang.

Jeg har god kendskab til SEO på websider og ikke så meget på produkt sider, hvor priserne skjules, hvis du ikke er logget ind.

Jeg håber at du forstår min problemstilling.

Vi kan ikke alle være lige gode, eller 100% sikre på alle områder indenfor vores arbejdsområder.

Men endnu engang tak for, at du valgte at bruge tid på besvarelsen.

Jeg håber at dette var svar nok, så du ikke tror at jeg bare er en der laver falsk reklame. 

Jeg prøver altid at gøre et arbejde, som jeg er stolt af, og som mine kunder bliver rigtig glade for.

God dag til dig

Med venlig hilsen

Leif

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)