Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR nr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej fællesskab!

Jeg har et spørgsmål omkring cvr nr og virksomhed.

Jeg har en digital virksomhed med digitale virtuelle produkter og jeg tænker på at få et CVR nr.
Jeg vil have et CVR nr med et start kapital på 1 kr og oprette det som "IVS" da jeg er 18 og det køre allerede helt fint og har + hver måned.
Jeg har ikke tanken om at moms registrere det lige nu da det ikke er nødvendigt eller vil det være en god ide?
Indtjeningen er ikke flere tusinde, den er ganske minimal men det køre lige rundt og virksomheden er også ny så hvad kan man forvente.

Det jeg vil høre er, er det en dum ide at få et CVR nr nu, er der nogle ting jeg skal være mere opmærksom på hvis jeg skal have et CVR nr?
Skal jeg moms registrere mig selv fra start eller er det bedre at jeg venter med det?

Gerne en detaljeret beskrivelse tak :)
Tilmeldt 7. May 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Og skal man have en bank konto tilknyttet sit CVR nr hvor man modtager betalinger fra eller er en paypal konto i business tilstand fint til det?
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige med på en lytter :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælger du kun til Danmark skal du momsregistre så snart det er åbenlyst du vil nå 50.000 kr salg/omsætning på en 12 mdr periode = vel sagtens når du med lidt stigning rammer 4000 per måned - ellers kan du få moms på alt inden
Hvis du sælger til private i EU skal du momsregistreres i hvert EU land - selv for 1 krone - via skat onestopshop

http://johnhannover.blogspot.dk/2014/08/nye-momsregler-for-en-del-ydelselssalg.html

Uden moms og CVR skal du stadigt føre fuldt regnskab og angive overskud til skat


Hvis du har IVS skal du have en lovpligtig arbejdsskadeforsikring for dig som ejer uanset 0 omsætning og 0 løn og en bankkonto som erhvervskonto alene tilknyttet dit CVR

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)