Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udvikler søges til ide, der vil løse et problem alle, der tager billeder med en smarttelefon, har

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Nice New Solutions IVS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi mangler en app-udvikler til en ide der er i sin helt spæde start.

Ideen går ud på at lave en app, der løser den problematik, at stort set alle har massere af billeder taget på deres smart-telefon enten liggende på telefonen selv eller i skyen uden at blive beundret og brugt af familien og dens børn som vi jo alle ved elsker at kigge på billeder.

Det værste, der kan ske er jo at telefonen går i stykker og alle billederne er tabt for evigt. Op til flere års billeder er set tabt.

Vi søger en app-udvikler

- der har lyst til at blive del af virksomheden (som ikke er stiftet endnu)

- der kan være med til at udvikle ideen

- der kan stå for implementation af app'en

- der bor i trekantsområdet (Middelfart, Fredericia, Kolding, Vejle eller lign.)

Vi tilbyder

- Kompetent sparring fra person med stor erfaring som udvikler og udviklingschef (dog ikke inden for app-udvikling)

- 10 % af virksomheden

- Desværre ikke nogen løn

Hvis du har andre kompetancer som du ser kunne være nyttige i forbindelse med denne ide skriv meget gerne en kommentar. Der bliver sikkert brug for flere kompetancer.

Bliver dine billeder fra smart-telefonen også bare efterladt i skyen eller på telefonen uden at blive brugt videre?

  • Jo (20%)
  • Næ (40%)
  • Både og (40%)
  • Totalt antal stemmer: 5
Tilmeldt 11. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
hvor mange er i på holdet ?
syntes 10% for at bygge hele produktet lyder meget lavt.
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Nice New Solutions IVS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det hele er hel nyt er jeg kun mig selv men har en i netværket som jeg har lavet noget med tidligere som er stærk på det administrative og markedsføringsmæssige.
De 10% er selvfølgelig til forhandling ;-)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

10% er ekstremt naivt. Du har en ide der ikke engang er færdigudviklet, og søger en der skal udvikle både den og produktet for snoldede 10%.

Hvad bidrager du helt konkret med for dine 90(!)% udover en halvfærdig ide?

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey du kom mig vist i forkøbet.

gweb:

10% er ekstremt naivt. Du har en ide der ikke engang er færdigudviklet, og søger en der skal udvikle både den og produktet for snoldede 10%.

Hvad bidrager du helt konkret med for dine 90(!)% udover en halvfærdig ide?

Og til trådstarter tror du virkelig at APP udviklere uden egne ideer hænger på træerne! (undtagen i Indien) 

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Nice New Solutions IVS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt ord igen. 

Det er en samarbejdspartner, der har noget erfaring inden for App-udvikling jeg søger og procentsatsen er jo som skrevet tidligere til forhandling.

Men tak for inputs. Meget brugbart... eller noget ;-/

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Nice New Solutions IVS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er App-udviklere, der har egne ideer kunne man måske forestille sig et samarbejde på disse og så og finde en mere passende procentsats ala 50% da begge parter har ideer man forfølger.

Godt indspark.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)