Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give mig feedback på mit nye design på min shop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg har netop fået lavet nyt design og https på min tapet webshop www.nicetapet.dk Yes

Vil du være venlig og se, om du kan finde noget på siden, som du syntes burde være anderledes, for at det bliver en super lækker og brugervenlig shop? Stick out tongue

Jeg vil blive glad for noget kreativ kritik Wink

På forhånd tak Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det er en rigtig fin side du har fået lavet. 

Hvis jeg var dig nu, så vil jeg begynde at få optimeret hastigheden, og få komprimeret så meget som muligt.

Jeg har prøvet at komprimere nogle af dine produktbilleder, for de er ret store (de originale). Jeg kan sagtens få dem til at fylde det halve, uden at du kan se forskel.

Derudover har jeg lige smidt den ind i Pingdom tools og kan se at der er lidt at gøre der også. 

Men som sagt, en rigtig fin shop! 

God weekend.

Mvh

Mathias

 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Ang. billede størrelsen. Så burde det ikke have nogen relevans, da original billedet først bliver loadet ind, når kunden klikker på det, for at se det i stor størrelse. De bliver vist i komprimeret størrelse.

Jeg kender ikke lige det tool du omtaler. Hvad siger det om siden? Fejl, mangler?

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Angular er rigtigt godt til at lave hjemmesider i, men når sidens javascript ikke afvikles på serveren, men i stedet i den besøgendes browser, kan det give rigtig mange SEO-relaterede problemer.

Prøv at søge på: "seo analyse online free", og test din hjemmeside i nogle af disse værktøjer. Så vil du kunne se at disse værktøjer og andre hjemmesider kan have rigtig svært ved at finde de ting som bliver indsat med javascript. Og dermed din hjemmesides title, meta description og alt indholdet.

Googles bots benytter en headless version af chrome,  som også afvikler javascript, men det er ikke ensbetydende med at du slipper for problemer.

Læs: https://angular.io/guide/universal som kort beskriver problematikken.

---

Mit kendskab til problematikken stammer dog fra arbejde med sites i vue.js / nuxt.js .

Serverside rendering af javascript er et must til sider, som skal indekseres.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har stadig original billederne på din server, og de vil fylde derinde. Det er altid en god idé at komprimere original billederne, selvom de først bliver loaded, når kunden klikker på det. 

Pingdom Tools giver dig et overblik af, hvad du kan optimere for at forbedre hastigheden på din hjemmeside. 
Du se det her: https://tools.pingdom.com/#!/eitV6j/www.nicetapet.dk 


God dag! 

Michael Haahr:

Hej Mathias.

Ang. billede størrelsen. Så burde det ikke have nogen relevans, da original billedet først bliver loadet ind, når kunden klikker på det, for at se det i stor størrelse. De bliver vist i komprimeret størrelse.

Jeg kender ikke lige det tool du omtaler. Hvad siger det om siden? Fejl, mangler?

Dbh
Michael Haahr





Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael, det er vigtigt du lægger mærke til det som uptimemester skriver om.

Det betyder, at den teknologi som er brugt til at programmere websitet, kan I nogen tilfælde give meget dårlig søgemaskineoptimering.
Men du kan sagtens teste det for problemer.

Hvis du opretter en konto i Google Search Console, og så er der et punkt der hedder Crawl, inde i den er der et punkt der hedder Googlebot-simulator. Herinde, når du har hentet sitet og klikket på linket, skal du gerne kunne se dine H1, Title og seotekst. Kan du ikke det, så er der problemer.
Du må evt. få din webtekniker til at foretage testen for dig. 

Jeg har testet dit site mod GoogleBot, og umiddelbart ser enkeltsiderne fine ud.

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

pbille:
Jeg har testet dit site mod GoogleBot, og umiddelbart ser enkeltsiderne fine ud.

Hvis du søger på site:nicetapet.dk på bing.com, kan du se på både indeksering og i cache, at bing ikke kan læse siden korrekt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I know, men jeg ville heller ikke skræmme ham fuldstændigt. Sandheden er jo at kun en webdesigner med hul i hovedet laver en shop i Angular med javascript-pagerenderet indhold.
Ellers skulle han have brugt Angular Universal, men jeg har ikke set en eneste succesfuld SEO-case på det endnu.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)