Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner(e) søges til socialt site - PHP/WordPress, sociale medier mv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej entusiastiske iværksættere!

Jeg er i gang med at lave et site, hvor man kan møde nye mennesker. Det bliver lidt a la et datingsite med brugerprofiler, grupper, debat, chat, events etc., men hvor fokus ligger på at møde nye mennesker, som man har noget til fælles med (måske folk i lokalområdet) frem for at date.

Måske savner man en løbepartner, nogen at gå i biffen med, dele sin hobby med, eller bare nogen at spise med en onsdag aften.

Ensomhed er desværre ret udbredt i Danmark, og der er mange, der gerne vil udvide deres sociale netværk.

Planen er, at medlemsskab koster et mindre beløb hver måned, f.eks. 59,-.

Jeg er næsten færdig med at bygge sitet, men jeg kunne godt bruge 1-2 partnere til at være med til at lancere og udvide sitet, så vi kommer længere og hurtigere ud over stepperne, end hvis jeg bare sidder med det selv.

Jeg forventer ikke, at du går fuld tid på projektet - der er heller ikke en masse penge i det lige i starten (vi skal først have betalende medlemmer ind) - men du skal selvfølgelig have lyst til at lægge en vis portion arbejde i det.

Min tanke er, at vi deler ejerskabet mellem os, evt. baseret på hvor meget tid, vi hver især bruger på det.

  

Helt kort om mig selv
Jeg er 42 og bor i Hillerød, og jeg har arbejdet med hjemmesider og online marketing i mange år. De sidste år har jeg været selvstændig; jeg hjælper mindre virksomheder med deres hjemmesider. 

 

1: Er du skarp til PHP og måske også WordPress?
Jeg søger en person, der kan stå for smårettelser, optimeringer, fejlretning etc.

Sitet er bygget i WordPress med BuddyPress som kerne, og er som sagt næsten færdigt.

Du skal derfor kunne PHP og helst også være hjemmevant i WordPress og BuddyPress (eller være interesseret i at sætte dig godt og grundigt ind i de to).

Du får ansvaret for, at sitet virker. (Ikke at jeg bare melder mig ud af det, men du skal kende nok til PHP og WordPress til, at du kan sørge for, at tingene kommer til at virke igen, hvis der pludselig er noget galt, og du skal kunne lave de tilpasninger, vi beslutter.

Kan du også lave apps?
I første omgang har jeg "bare" lavet en hjemmeside, men vi bør klart også have en app. Så hvis du er skarp på at lave apps, er det et kæææmpe plus!   Smile

  

2: Er du super socialt anlagt og god til sociale medier?
Jeg er selv skarp på online marketing, men jeg er ikke så god til at være aktiv på sociale medier. Så det ville være godt at have en person, der er meget social online.

 

3: Kan du noget andet godt?
Jeg har som udgangspunkt mest brug for de første to, men måske kan du noget helt andet og vil super gerne være med? Hvis du kan tilføre projektet noget godt, så vil jeg rigtig gerne høre fra dig.

  

Mange hilsner
Rie

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skal jeg lige udvide lidt på punkt 3 - jeg kan godt se, at det er ret åbent.     Smile

Jeg kommer lige med et par eksempler:

Måske er du super skarp til salgstekster, design, SEO, annoncering på sociale medier etc. etc. etc.
(Jeg ved selv en frygtelig masse om netop det, men det er altid godt at sparre og få et nyt sæt øjne på det. God markedsføring og salgsoptimering er altafgørende på sådan et projekt, for vi skal have mange medlemmer for at gøre siden interessant.)

Måske leder du efter en investering, som du ikke selv skal bruge en masse tid på - eller hvor du kan få lov til at blande dig i strategien uden at være en del af den daglige drift?

Måske har du en vinkel, jeg ikke lige selv har tænkt på?

Uanset hvad: Hvis du synes, at det lyder som et spændende projekt, så kan, ved eller har du sikkert noget, der vil kunne hjælpe til at gøre sitet til en succes - og så vil jeg rigtig gerne høre fra dig.    Smile


Hilsen
Rie

Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror du skal have lidt mere fokus på hvad folk vil få ud af at hjælpe dig.
Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Guuuuud, hvor sjovt. Jeg har selv gået med samme ide! :)
Fra Mejlby
Tilmeldt 14. Jun 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Qcom Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig god ide!

Ved ikke om I allerede har styr på det, men kan klart anbefale Bonzer, hvis I skal bruge hjælp til Wordpress. Yderligere det selvfølgelig vigtigt, at I internt har styr på jeres kommunikation og konflikthåndtering på alle parametre :)

Håber det kan hjælpe,

Mvh,
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)