Hvordan får jeg fat på pr/ event/ marketing bureauerne? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Hvordan får jeg fat på pr/ event/ marketing bureauerne?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 712
Tilmeldt 23. jun 13
Indlæg ialt: 149

Fra www.conradi.design
Skrevet 13-05-2018 kl. 10:26

Hej,

Jeg laver dekorationer, kulisser, rekvisitter og meget mere.
Hver eneste gang jeg får en ny kunde ind, fra enten et pr, event eller markedstings bureau, bliver de så glade over at have fundet mig. For jeg kan nemlig lave alle de ting de har gået og drømt om. Jeg kan tegne og designe, bygge, dekorere, lave falske isbjerge, masker, trolde, drager, kæmpe Martini glas, kæmpe discokugle kostume, og flot kasse i en bestemt farve til et photoshoot, en helt skarp baggrund til jeres næste photoshoot.

Og meget meget mere!

I er velkomne til at tjekke både min hjemmeside www.conradidesign.dk og min instagram ud. @conradidesign der kan I få lidt visuelt øjeguf.

Men hvordan får jeg spredt budskabet om min tilstedeværelse bedst muligt?
For de her mennesker, som sidder på de her kontorer Google ikke "kæmpe falskt isbjerg" eller "hvem kan lave en drage?" eller "hvem er det som laver alle de flotte dekorationer til Elle Style Awards hvert år?" og da slet ikke "hvem er det som maler Netflixs filmset, så det ser ægte ud. Selvom det slet ikke er en rigtig kælder, eller selvom det slet ikke er en metaldør, eller overhoved ikke er er efterladt sted"

Jeg er i gang med at lave en brochure. Ikke sådan en normal en, men en lidt anderledes en af slagsen. Sådan lidt interaktiv. Noget med at det er en firkant... Jeg har ikke helt landet den endnu. Det skal nok komme, den helt rigtige og gode idé.

Men er der nogle, som har en god ide til hvordan jeg ellers får fat på dem, som kan bruge en som mig?

Tusind tak for jeres tid

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Amino-karma 42.112
Tilmeldt 3. feb 06
Indlæg ialt: 10.254

Ravn
Skrevet 13-05-2018 kl. 19:24

Hej Denise

Det virker jo absolut til at du har fagligheden i orden ;-) så nu skal du bare ud og gøre opmærksom på dig selv (selvom det kan være svært)

Var jeg dig ville jeg starte med at ringe til de forskellige event og eller Marketings bureau, for at høre hvem den ansvarlige er for indkøb af den type ydelser du tilbyder. kontakt den ansvarlige og fortæl hvad det er du kan tilbyde, send vedkommende efterfældende en mail med link til dit arbejde.

Held og lykke

Ravn

Amino-karma 4.822
Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. jun 16
Indlæg ialt: 1.118
Amino Plus Amino Ekspert
Kasper Friis
Fra Webbler ApS
Skrevet 14-05-2018 kl. 08:20

Hej Denise.

Som tidligere nævnt tror jeg, at du med fordel kan tage kontakt til interesserede marketing-bureauer, der har folk som dig som leverandør. Mon ikke de bliver blown away af dine referencer. Smile

Rent online marketing-mæssigt tænker jeg også, at du har meget at gøre. Der må være nogle ord, som du kan lave SEO mod eller køre Adwords på, hvis du skal have kold trafik ind: "Designer," "grafiker" - eller hvilke ord du kan komme på (det ved du bedre end jeg). 

Men hvis udfordringen er, at du ikke får nok besøgende ind, så må svaret være, at du skal have SÅ MEGET ud af dine besøgende som muligt: Retargeting. Sørg for, at alle potentielle kunder, der besøger dit website, bliver ramt af et veludtænkt retargeting; evt. både på Facebook, LinkedIn og Adwords display-annonering. Uden at kende til din forretning kan jeg ikke anbefale dig noget mere konkret, men jeg vil blot lægge op til, at du kan gribe nogle idéer. 

Disse folk, du tænker at ringe til, må kunne fanges i en Facebook- eller LinkedIn-annonce; så det er bare med at komme igang og teste.... pøj pøj med´d. 

All inclusive-marketing til 9.995,- månedligt. Facebook. Mail. Adwords. SEO. Besøg Webbler i dag. Ring 81 40 59 48.

Amino-karma 712
Tilmeldt 23. jun 13
Indlæg ialt: 149

Denise Conradi
Fra www.conradi.design
Skrevet 15-05-2018 kl. 09:40

Hej Kasper,

Tak for dit svar.
Jeg har fået lavet en masse Seo på siden, eller det har jeg betalt mig fra I dyre domme at er firma har gjrt. Så den skulle der forhåbentlig være styr på 😁

Jeg har overvejet at få noget Facebook retargeting på. Men jeg vil gerne lige være 100% klar på siden først. Der er stadig lidt som mangler, det kommer snart.

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Amino-karma 4.822
Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. jun 16
Indlæg ialt: 1.118
Amino Plus Amino Ekspert
Kasper Friis
Fra Webbler ApS
Skrevet 23-05-2018 kl. 09:26

Denise Conradi:

Hej Kasper,

Tak for dit svar.
Jeg har fået lavet en masse Seo på siden, eller det har jeg betalt mig fra I dyre domme at er firma har gjrt. Så den skulle der forhåbentlig være styr på 😁

Jeg har overvejet at få noget Facebook retargeting på. Men jeg vil gerne lige være 100% klar på siden først. Der er stadig lidt som mangler, det kommer snart.

Hej igen, Dennis.

Du vakte min opmærksomhed (og bekymring), da du skrev, at du har betalt dyre domme for SEO fra et firma. For at sige det helt ærligt: Det kan jeg ikke se gennem mine analyseværktøjer; ej heller på din side. 

Det virker til, at du har fået lidt links fra nogle splogs og kataloger... og det er det. Naturligvis kan dette skyldes, at min fortolkningen af "dyre domme" stemmer i uoverensstemmelse med, hvad du tænker; og det kan derfor godt være, at dit SEO-bureau har gjort et fantastisk stykke arbejde. 

All inclusive-marketing til 9.995,- månedligt. Facebook. Mail. Adwords. SEO. Besøg Webbler i dag. Ring 81 40 59 48.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)
Emner Svar
http://www.high5supplements.com/trevulan/
Nyeste indlæg af Alted1929 , i dag kl. 12:35
0
IA til hjemmeside
Nyeste indlæg af Ejler Ottesen , i går kl. 14:45
1
Hjælp til valg af Logo!
Nyeste indlæg af Emil , den 13-10-2018 kl. 21:15 1, 2, 3
10
Tryk og omdeling af flyers
Nyeste indlæg af John , den 12-10-2018 kl. 08:18
0
Start af egen tegnestue
Nyeste indlæg af sirene , den 09-10-2018 kl. 19:06
1
Branding and designhelp
Nyeste indlæg af Blæklageret , den 09-10-2018 kl. 15:10
2
NY HJEMMESIDE OG APP
Nyeste indlæg af Danielmeinertz , den 09-10-2018 kl. 00:06 1, 2
8
markedsføring
Nyeste indlæg af Flemming , den 29-09-2018 kl. 11:44 1, 2
5
Kan Link-Building svare sig for os?
Nyeste indlæg af GladTeknik ApS , den 19-09-2018 kl. 18:58 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
35
Virksomhed søges.
Nyeste indlæg af cecilie falkenstrøm , den 19-09-2018 kl. 18:26
0
Besøg vores andre hjemmesider :