Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Website - tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har fået lavet et website og har selv være en del med ind over. 

http://perfektopstart.webflow.io/

Bemærk det er et midlertidigt domæne

Hvor kan jeg forbedre?
Hvad står uklart hen?

Tak for hjælpen og din tid.

Mvh. René Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Jeg kan godt lide animationerne, det giver et fedt liv på siden. Jeg ville selv ønske, at jeg tog mig tid til at lave den slags på mine websites.

Du er altid så god til at hjælpe andre med deres site, så jeg har grundigt gennemtrawlet sitet for problemer. Designet er fint, jeg mangler dog et par eksempler på websites, eller måske lidt eksempler på design? Måske også en præsentation af medarbejderne. Pas meget på med stave- og skrivefejl, husk konsistens i dine begreber, f.eks. skriver du "100,- Kr." ét sted, så gør du det alle steder.

Det hele er vedhæftet i den PDF her i posten.

2543.RGNwebsite.pdf

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Umiddelbart så er farverne som du har valgt ikke lige mig? :/ Skrigende lilla? Jeg havde nok valgt nogle lidt andre farver, hvis det var op til mig... Ellers har jeg ikke andet, lige på stående fod...

Vh,
Andreas

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

pbille:

Hej René

Jeg kan godt lide animationerne, det giver et fedt liv på siden. Jeg ville selv ønske, at jeg tog mig tid til at lave den slags på mine websites.

Du er altid så god til at hjælpe andre med deres site, så jeg har grundigt gennemtrawlet sitet for problemer. Designet er fint, jeg mangler dog et par eksempler på websites, eller måske lidt eksempler på design? Måske også en præsentation af medarbejderne. Pas meget på med stave- og skrivefejl, husk konsistens i dine begreber, f.eks. skriver du "100,- Kr." ét sted, så gør du det alle steder.

Det hele er vedhæftet i den PDF her i posten.

 

Hej 

Tak for den fantastiske og lidt humoristiske feedback. (jeg forstå godt hvad du mener )

Det vil jeg helt sikkert bruge. Big Smile

Tak for hjælpen.

René

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:

Hej Rene,

Umiddelbart så er farverne som du har valgt ikke lige mig? :/ Skrigende lilla? Jeg havde nok valgt nogle lidt andre farver, hvis det var op til mig... Ellers har jeg ikke andet, lige på stående fod...

Vh,
Andreas

Hej Andreas

Jeg er helt enig i din betragtning og ja de er lidt stærke.

Det har sendt mig lidt i tænkeboks... om mit forsøg på at adskille min side fra andre  sider er gået lidt for langt....

Tak for din feedback.

rené

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)