Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg søger hjælp til hvem man skal bruge til at oprette Google Analytics, hvis man ikke selv er den skarpeste kniv til det. 
De skal kunne oprette den, og vedligeholde det, samt for Google Adsense og Adwords lavet også? 

Vil gerne høre lidt jeres erfaringer, og hvem i vil anbefale. 
Og selvfølgelig hvem der er billige ;) 


Mvh
Frederik Amandus

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Må jeg spørge hvad det er for en slags hjemmeside det skal laves på? Jeg kan sagtens hjælpe dig i gang hvis du f.eks. kører med WordPress, eller jeg kan vise dig hvordan du selv kan gøre det hvis det kunne have interesse.

Hvis ikke, held og lykke med at finde den/de rigtige. :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
vil klart opfordre dig til selv at gøre det.
Udelukkende for at du kan lære noget. Det er ikke svært, og kun ren dovenskab kan forhindre dig i at lære analytics på 20 min.
Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel og Allan

Mange tak for jeres svar, skal jeg forstå det sådan at det er okay nemt selv at opsætte?

Jeg er ved at lave en markedsplads for køb og salg af cykler, og har ikke selv forstand på analytics. Men hvis jeg selv kan gøre det og det ikke tager flere måneder at lære at gøre ordenligt, så gør jeg det gerne selv.

Har i evt nogle vejledninger jeg kan bruge, eller er det bare at gå lige til, og stadig få alle de data som man nu engang skal bruge.

Mvh
Frederik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)