Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En App. Hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har en ide, som jeg gerne vil lave til en App.

Hvordan starter man med det hele?

Findes der et sted, hvor der er en guideline for, hvor der gives råd til, om hvor man skal starte?

Jeg tænker på, at man selvfølgelig skal starte med at skrive et projektoplæg. Og efterfølgende får en programmør til at kigge på det.

Men projektoplægget skal vel have idegrundlag, konceptbeskrivelse og budgettering og så videre?

Håber I kan hjælpe.

Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange forskellige måder det kan foregå på. Jeg vil anbefale dig at tænke på MVP (Minimum Viable Product). Altså appen i den simpleste form muligt, hvor du stadig gør de første kunder tilfredse/ løser deres problem. Det kan eksempelvis være at skære ned på fancy grafik, og kun inkludere de mest essentielle funktioner i starten.

Grunden til st det er smart er at du nok alligevel kommer til st tilpasse løbende.

Apps bliver (af gode udviklere) lavet agilt, hvilket vil sige at der er plads til ændringer undervejs. En typisk process er SCRUM, hvor der omkring hver anden uge blive lavet en ny “funktion” som du kan teste og tage til potentielle kunder for feedback. På den måde kan du løbende rette til og tilpasse din app efter kundernes respons.

Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lave appen er nok iøvrigt det sidste du skal lave. Start med at snak med kunder, vær sikker på at du løser deres problem. Lav derefter en mockup app. Altså en app der ligner det du gerne vil, men ikke nødvendigvis har funktionerne (kig online, da der findes mange simple værktøjer til dette). Vis din mockup til kunder og få feedback. Når du er rimeligt sikker på hvad kunderne vil have kan du starte på den rigtige app

Fra København
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Interbiz Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dig Pandabjørn eller andre der ikke kan finde hoved og hale i jeres APP ide, og søger viden om hvordan i kommer igang, så kan jeg varmt anbefale

https://www.appblueprintacademy.dk/

Her får i den vejledning og indsigt i hvad der skal til for at starte sin APP-virksomhed.

/Jason

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)