Køb & salg af restpartier - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice "

Køb & salg af restpartier

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 15
Tilmeldt 13. jan 18
Indlæg ialt: 3

Skrevet 25-05-2018 kl. 16:48

Kære Amino 

Jeg har længe undrede mig over, hvordan virksomheder som www.luxplus.dk og www.luxivo.dk kan sælge deres varer så billigt selv om det er "designer" varer.

Jeg har fundet ud af, at det er rastpartier de køber og sælger. Men hvordan for de købt rastpartier hjem? Gør de det i gennem en butik som normalt sælger de varer eller køber de det ved selve mærket? Eller gør de det på en hel anden måde? 

Kh Jonas

Amino-karma 849
Tilmeldt 9. maj 12
Indlæg ialt: 201

magic22
Skrevet 26-05-2018 kl. 07:52

Uden at være 100% sikker, så tror jeg ikke det er restpartier de køber og sælger videre. Den slags sider er jo abonnements sider. Det vil sige, at du betaler et månedlig abonnement for at få lov til at købe til de priser. De henter altså deres fortjeneste på abonnementet, frem for på varen. Derved kan de sælge vare til tæt på indkøbsprisen. Til gengæld er der så også som regel en betingelse om at man som abonnement kun må købe en af hver vare til den billige pris. Efterfølgende koster noget mere, men er stadig billig. De kan altså købe ind ganske normalt, og sælge billigt, fordi der ikke skal en stor avance på varen. 

Selvfølgelig køber de også restpartier hvis der byder sig noget godt, men tror ikke det er den primære måde de driver siderne på. Parallel import er sikkert også involveret. 

Amino-karma 79.824
Tilmeldt 24. jun 07
Indlæg ialt: 14.509
flag Amino Plus Amino Ekspert
Fashion-Seller
Fra Cosmos Co , Customfit.eu
Skrevet 26-05-2018 kl. 13:02

De køber enten restpartier, eller også køber de stort ind hos det enkelte brand...

Det kræver bare de rette kontakter samt en større pose penge at komme igang :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Amino-karma 3
Tilmeldt 2. okt 18
Indlæg ialt: 4

GDMimport
Skrevet 11-10-2018 kl. 13:13
Hej Jonas

Hvad angår salg og køb af restpartier handler det om at have de rigtige forbindelser, jeg har adgang til en leverandør i Europa som køber ind fra en leverandøre i USA som køber restpartier direkte fra producenterne og derefter sælger videre til hele verden.

Hvis du er interesseret i at købe makeup/parfumer fra kendte brands er du mere en velkommen til at kontakte mig på email : Salg@gdmimport.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Besøg vores andre hjemmesider :