Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mistet kontakt til webbureau

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. May 18
Indlæg ialt: 2
Fra  TLP Golf Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Torben

Confero ApS lavede min webshop for ca. 4½ år siden. Jeg har indtil for ganske nyligt været meget tilfreds med deres service og ekspertice.

Ejeren på det tidspunkt Ib Andersen afhændede sit firma (inkl. hans partner) til en Daniel Goldschmidt (søn af Imerco ejeren Mikael Goldschmidt) pr. 1/11-2017. Jeg har fået verificeret fra flere kilder, at de 2 medarbejdere, som var tilbage i firmaet ikke har fået løn siden et givent tidspunkt i år, og derfor ikke længere er ansat i firmaet.

Jeg har forsøgt via deres info mail, Daniel Goldschmidts email, samt telefonnummer til hans firma at komme i kontakt med ham. Men uden held.

/Thomas
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare input, hvis du overvejer Magento så vil jeg nok sørge for at tage www.wexo.dk med i listen af mulige leverandører :-) De er desuden ret gode til at redde kuldsejlede projekter fra andre.

Med venlig hilsen
Bjarke

Tilmeldt 20. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

jeg købte Confero da det havde synergi med nogle andre aktiviteter, fra et udsagn én af de tidligere ejere om at det kunne være selvkørende - dette viste sig at være LANGT fra at være sandt. 

den anden af de tidligere ejere har fået tilbudt at købe selskabet tilbage for én krone, da jeg synes det er synd at kunderne ikke kan blive serviceret, men dette er jeg åbenbart den eneste der går op i. 

Jeg vil af gentleman mæssige årsager, ikke gå i dybden om hverken situationen eller navne. 

Tilmeldt 3. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du på et tidspunkt har fået styr på hjemmesiden, kan du hive fat i Michael fra Adtimize, de kan hjælpe dig med at gøre din hjemmeside synlige online, Google Adwords, SEO og SoMe :-) 

Tilmeldt 29. May 18
Indlæg ialt: 2
Fra  TLP Golf Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fair nok. Men, du kunne jo - som en gentleman - svare på mine telefonopkald eller mails.

Jeg sender en ny mail til dig.
Tilmeldt 8. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pænt af dig at være en gentleman ved ikke at nævne navne. Kan du så være en ligeså stor gentleman, og give dine kunde en ordenlig besked, eller i det mindste holde dem skadesløse, når du tilsyneladende ikke vil drive Confero videre?

/Torben

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)