Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide med potentiale!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg har længe tænkt over en ide, som jeg egentlig synes har et rimelig godt potentiale i forhold til markedets udvikling. Problemet er bare, at jeg overhovedet ikke kender de mange problemstillinger der kan / der må forekomme ved en sådanne virksomhed. Jeg ved ikke engang om det overhovedet er muligt/lovligt.

 

Ideen:

- Ideen er egentlig rimelig simpel. Hvorfor er der ikke en spilløsning/platform hvor folk kan spille om penge online (gaming). Altså hvorfor er der ikke en hjemmeside, hvor spiller af spil såsom Fortnite, CSGO, League of legends, Dota osv. kan gå ind og eksempelvis placere 5 euro i puljen, og vinderen af matchen tager hele puljen. Der vil selvfølgelig være nogle problemstilling i forhold til alder og sådan. Dog tænker jeg, at man eventuelt kunne lave et alternativt, hvor man lavede disse puljer med point i stedet for penge, og vinderen måske vandt en eller anden form for præmie (fysisk eller måske i spillet?). På den måde vil der ikke være en reel aldersbegrænsning(18 år), men igen så er jeg ikke kendt inden for de juridiske problemstillinger.

En anden problemstilling ville være connection mellem folk, altså hvordan man får folk til at ende i det samme spil i eksempelvis Fortnite. Der kan også være noget med præmieskat og andre lignende problemer, men er det overhovedet muligt at lave en løsning som denne. Hvis ja, så ser jeg et kæmpe potentiale! Betting virksomheder gør det jo utrolig godt i disse dage, og dette gør esportvirksomheder også men det er selvfølgelig nogle andre brancher. 

Hvad tænker i?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forudser nogle problemstillinger vedr. snyd/hacks til de forskellige spil.

Sådan et opsæt vil jo kræve, at du/I hele tiden er på forkant, med enhver form for snyd, der kan anvendes i de forskellige spil. I skal også være sikker på, at folk ikke sidder i grupper og kæmper kæmp efter kæmp og tager alle pengene, ude reelt at kæmpe om det. Hvad med specs må de være med og hvis ja, hvad så med ghosting?

Det er rigtigt meget der skal virke 110% for at undgå, at folk blot tager røven på jer - og tror de folk er derude og giver  I dem muligheden, så tager de det hele.

VH

Pete

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)