Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bon på thermopapir?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine forretningsforbindelser har været taget ud til kontrol. Alt blev fundet frem, som ønsker blev fremsat.

Der var nogle posteringer, hvor der var hævet på GLS-stationer, tankstationer, men var teksten væk. Eller så ulæselig at det ikke kunne ses, at det er GLS-forsendelser. Disse postering, der er for 131.000,00, blev så noteret som ulovligt anpartslån, da de er hævet "uden" bilag. Dette tiltrods for, at kopi af fragtbreve er registreret på faktura!

Jeg mener at have læst, at flere instanser ville stramme op på bon der er udskrevet på thermopapir.

Jeg har selv en privat postkvittering fra en tank, der blev teksten væk på 3 uger.

Skal alle af den slags type bon scannes?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:
Skal alle af den slags type bon scannes?
jeg gør det i alle fald. I øvrigt hårdt - hvis ellers det kan dokumenteres på andet vis, at køre det som ulovligt aktionærlån - men jo netop tankstationer osv er jo typisk risiko bon hvis ikke man på den klart beskriver hvad man køber der - eller - har gulpladebil hvor diesel forbrug passer med den type bonner.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for dit svar. Ja, det bliver nok vejen frem for alle.

Men, det er jo utroligt, for alle GLS-beløb er jo altid 40,00, 60,00, 110,00, 160,00 osv.

Når jeg tanker, med kort, så rammer jeg ALDRIG xxx,00. Det er altid skæve tal: xxx,96, eller xxx,06

Takker endnu engang.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)