Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 27
Fra  Tekst & Koncept Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger ekspert råd og gode ideer til redesign af webshop.
Hvad er absolut must anno 2018 og fremad?😊

Ser frem til gode input😊

www.recreationstyling.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maiken.

Det, der er must i 2018, er mere grundlæggende og fundamentale ting frem for enkelte elementer i designet. Her tænker jeg fx på hurtig hastighed. Og din hastighed mener jeg sådan set er grundlæggende udemærket - også taget DanDomain-valget i brug (intet ondt om dem, men lukkede systemer kan sommetider afspejle sig på hastigheden). 

Eftersom vi er i netop DanDomain, så smider jeg bare lige et godt ord ind til Jesper fra DandoDesign

Personligt er jeg meget mere til, at man forholder sig til sin data, frem for at udabrejde en webshop, der ser pæn ud - og du må have noget god data at tage udgangspunkt i, når din shop ikke er helt ny, hvilket er positivt. 

Så vidt jeg kan se er din webshop ikke responsiv. Det gør lidt ondt i min webshop-sjæl at se, og det, mener jeg, bør stå som punkt nr. 1 på opgavelisten. 

Men kigger jeg helt overordnet på din webshop (og ser bort fra responsiviteten), så mener jeg, at den bør være vel klædt på til at investere i markedsføring og få salg den vej igennem - der er ikke mange ting, der springer negativt i øjnene, når jeg bevæger mig rundt på shoppen. 

Har du overvejet at skifte væk fra DanDomain? Og jeg prøver ikke at sælge dig noget; jeg kan ikke lave webshops

Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 27
Fra  Tekst & Koncept Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for dit svar og positive input.

Ja, vi har shoppen igennem Dandomain, og har da også overvejet om man skal skifte. Men til hvad?

Synes det er hamrende svært hvad der lige er bedst mv :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maiken :-) 

Omkring 50% af din trafik kommer typisk fra mobile enheder, derfor bør du uden tvivl få kigget på at få optimeret shoppen til et responsivt format. Det undre mig at du ikke er blevet kontaktet herom af din udbyder. 

Dine produkter fremstår eksklusivt, hvilket jeg også synes du skal lade designet gøre. Det boxed layout med baggrundsbillede bør du i min optik erstatte af et bredt design der går på tværs - i lyse og stilrene farver. 

Du kan evt. søge inspiration blandt nogle af vores reference her: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Du ønskes held og lykke med dine optimeringer :-) 

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig i mobil-delen. Jeg vil endda vove at påstand at for mange brancher, der kommer langt mere end 50% fra mobilen. Det oplever jeg i hvert fald selv.

Fokus skal derfor i høj grad være på et godt og brugervenligt mobildesign.

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

MaikenMN:

Hej Kasper

Tak for dit svar og positive input.

Ja, vi har shoppen igennem Dandomain, og har da også overvejet om man skal skifte. Men til hvad?

Synes det er hamrende svært hvad der lige er bedst mv :)

Det var så lidt, Maiken.

Altså - du skal være velkommen til at give mig et kald på 81 40 59 48, fortælle mig om jeres behov, og så vil jeg give mit bud på, hvilket system I vil passe bedst ind i.

Jeg er ved telefonen resten af dagen. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)