Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beregning af told for Erhverv

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyded da fuldstændigt  Gøg og Gokke, at hente en  vare i Norge, som er produceret i EU.  Fragt til og fra Norge er jo ikke helt billigt, så det må da blive en dyr løsning. Udover det skal det jo stadig betales for  Indfortoldning.  

Hvorfor er det du ikke kan få varen udleveret i Frankrig?  

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Gøg og Gokke desværre...

Sagen er at jeg i flere år har fået sengene hentet i Frankrig (altså indenfor EU). Desværre har de sidst 6-8 mdr. været en lang nedad gående oplevelse. Gang på gang har "mine" biler kørt forgæves til udleveringstedet. Der har været skrevet et utal af mails, flere timer telefonsamtaler og jeg ved ikke hvad. Lige lidt har det hjulpet. Jeg har prøvet flere forskellige transportører - alle løber ind i de samme problemer.

Det har desværre betydet at mine udgifter, nu er så høje, at afhentning i Norge nu er billigere end hvis jeg skal hente det i Frankrig. Derfor denne lidt underlig situation. 

En anden mulighed, var helt at droppet mærket, men de giver godt i salget, derfor vil jeg nødig undvære dem

Vh

Henrik

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man da kalde noget af en bisar situation du står i, men ja franskmænd man være meget vanskelige at handle med. er det ikke muligt for dig at få varen fra et andet EU land?   

Mht. Told eller ej, så afhænger det af hvad land varen er produceret I (oprindelseslandet).

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)