Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav om oplysninger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en lille enkeltmandsvirksomhed som driver en række hjemmesider. Et større dansk bureau har købt nogen links fra mig og jeg har sendt dem en faktura. Men bureauet vil ikke betale fakturaen før jeg udfylder et skema, med en masse oplysninger som de gerne vil have i deres system. Jeg har udfyldt de oplysninger som jeg mener er relevante, men de er ikke tilfredse. De vil bl.a have betalingsoplysninger, - betingelser, related party og Business code og conduct. Kan de kræve det?

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Jørgensen:

Jeg er en lille enkeltmandsvirksomhed som driver en række hjemmesider. Et større dansk bureau har købt nogen links fra mig og jeg har sendt dem en faktura. Men bureauet vil ikke betale fakturaen før jeg udfylder et skema, med en masse oplysninger som de gerne vil have i deres system. Jeg har udfyldt de oplysninger som jeg mener er relevante, men de er ikke tilfredse. De vil bl.a have betalingsoplysninger, - betingelser, related party og Business code og conduct. Kan de kræve det?

burde vel være aftalt på forhånd - betalingsoplysninger og betingelser er vel mere eller mindre selvfølgelige krav - Related Party aner jeg ikke hvad er - giver ikke lige mening for en enkeltmands men du kan jo bede dem forklare - og Business code of conduct har du næppe siden du spørger men er vel et ønske fordi de ikke vil risikere at din optræden i div sammenhæng kan skade de links de har købt fra dig. Mange større virksomheder har code of conduct klar

Det er vel at sige du ikke har en sådan hvis du ikke har - og ellers bede dem formulere hvad der er vigtigt for dem. Spil med dem og ikke mod dem hvis du vil bevare dem som kunde

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget med at spille med. Nu er det over en måned siden af fakturaen skulle være betalt, og de trækker det lidt i langdrag ved at være flere dage om at besvare mine mails.

Så det er kun et spørgsmål om at de kan kræve disse oplysninger eller ej?

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

betalingsoplysninger (hvordan skal de ellers betale) og betingelser må vist være standard ja - resten kan de ikke kræve hvis ikke det er aftalt. Du kan jo true dem med inkasso og har du oplyst om rente og gebyr køre den vej - det kan blive en længere og besværligere vej - alt vil afhænge af hvor klart og tydeligt DU har opfyldt det som i skriftligt (eller på anden måde beviseligt) klart og tydeligt har aftalt de skal betale for - men de kan ikke kræve code of conduct hvis ikke det er forhåndsbetingelse for handlen og - related party giver ikke lige mening

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Betalingsoplysninger og betingelser, inklusive oplysninger om renter, står jo på fakturaen.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)