Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån til opstart af mekaniker værksted

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Min makker og jeg står og prøver ihærdigt på at komme i gang med at åbne et mekaniker værksted.

Vi har startet et ApS firma og har forsøgt os de sidste 6 ugers tid at prøve at finde et lokale at leje os ind på, uden held. Dette er i Odense eller omegn.

Vi ville egentlig hellere købe noget men regnede med at det blev svært at låne penge til en virksomhed som endnu ikke har tjent noget.

Vi har fundet et par ejendomme som er blander bolig/erhverv som ville kunne bruges. Vi tænker så st leje boligen ud og så selv bruge erhversdelen.

Her er problemet så, har ringet til flere banker og Real kredit institutter og de siger alle sammen mere eller mindre at vi skal have 40% af ejendommens værdi. De boliger som vi har kigget på ligger på omkring 2.8 millioner. Vi har tilsammen omkring 500.000, hvilket jeg synes er en slags penge men stadig langt fra de 40%.

Ingen af os skylder nogle penge, men har heller ikke noget nævne værdigt at hæfte med.

Det er meget op ad bakke og komme i gang, er der nogle hints eller bank anbefalinger til at få skaffet de extra 500.000kr +...

Tak hvis du har læst så langt!!!

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eks Lendino - de kan være en mulighed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)