Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs salgstalent (”Partner in Crime”) med begge ben på jorden søges til ny SaaS iværksættervirksomhed i trekantområdet ...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 29. May 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Har du lyst til at være forretningspartner (medejer) og den salgsansvarlige i en ny SaaS iværksættervirksomhed, som befinder sig i Proof of Concept fasen (pre-revenue) men med et færdigudviklet produkt og et stort vækstpotentiale og have ansvaret for salget? Så læs med her!

Du har minimum 5 års erfaring inden for online salg og markedsføring eller lignende område med salg som dit primære ansvarsområde, f.eks. salg fra Web Shops eller salg af web-applikationer, online-abonnementer eller lignende og kan påvise resultater fra tidligere jobs – f.eks. gennem referencer, udtalelser eller påvisning af salgsresultater.

Hvis ikke du allerede er eller har været iværksætter, så har du helt sikkert en iværksætter gemt inden i dig, og du har lyst til medejerskab, enten via kapital eller Sweat Equity eller en kombination af begge, og tage medansvar i en iværksættervirksomhed med stort vækstpotentiale og med hovedsæde i Vejle.

Hvad kan jeg tilbyde?
Som Produkt- og udviklingsansvarlig, iværksætter og udvikler gennem snart 14 år, hvor jeg har været med til at starte flere virksomheder op fra bunden af, kan jeg tilbyde dig en erfaren medspiller samt medejerskab i virksomheden, som har et produkt der er blevet udviklet på gennem flere år, og som nu er klar til at blive sat i produktion. Produkt, hjemmeside med videre er på plads.

Er du interesseret, så er du velkommen til at kontakte mig, så vil jeg sende dig hele profilbeskrivelsen af min fremtidige forretningspartner - kun seriøse henvendelser tak!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)