Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Troværdighed af hjemmeside i googles øjne

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 04:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Haxholm:
Indekseret eller ej, så ved man stadig ikke hvordan Google's algo foregår ifht. det. Måske regner de ikke-indekserede links med alligevel (uden at indeksere dem), hvem ved? 

Så du tror at google regner links med fra sider, de har valgt at straffe ved at slette dem helt fra indeks, eller hvor ejeren har blokkeret google bots.Big Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 20
Fra  HaxholmWeb Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Uptimester:

Rasmus Haxholm:
Indekseret eller ej, så ved man stadig ikke hvordan Google's algo foregår ifht. det. Måske regner de ikke-indekserede links med alligevel (uden at indeksere dem), hvem ved? 

Så du tror at google regner links med fra sider, de har valgt at straffe ved at slette dem helt fra indeks, eller hvor ejeren har blokkeret google bots.Big Smile

Bare fordi man ikke er indekseret, betyder det jo ikke, at der ikke har været en Google spider forbi. Jeg siger ikke at jeg tror det, jeg siger blot at det er der ingen af os der kan have en anelse om. Det er gætværk på gætværk. Big Smile

Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mp-idemager:
Hej

Er det nogen som kan fortælle mig om man kan se nogen steder hvad google giver ens hjemmeside af af score?

Jeg syndes jeg har hørt om at man hvis nok skulle kunne se det et sted men kan ikke finde ud af hvor.

Mvh. Mathias

Generelt skal man være varsom med at kigge på disse scores og så tænke, at et smart SEO-bureau kan hjælpe dig med at 'hacke' dig vej hurtigt op. Google er blevet så dygtige, at det hele i sidste ende handler om, at du skaber en troværdig hjemmeside med en masse content af høj kvalitet.

Vi har skrevet lidt mere omkring det på vores blog, hvis du er nysgerrig: https://jumpstory.dk/blog

God søndag.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

når nu vi taler troværdighed osv - så bare som lille råd - skriv under med navn og ikke kun som firma JumpStory. Folk handler idag ikke kun med firmaer - men med personer bag dem. 

vh john H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

når nu vi taler troværdighed osv - så bare som lille råd - skriv under med navn og ikke kun som firma JumpStory. Folk handler idag ikke kun med firmaer - men med personer bag dem. 

vh john H

God pointe John Hannover. Vi er blot flere, der bruger JSkontoen her, men i dette tilfælde er det Anne Katrine. Så god weekend John fra Anne Katrine :-)

Fra Padborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matthias

Prøv at søge under Chrome-Adons efter SEO rapport. Der er en række fine tools du kan bruge. 

Mvh, Rhea

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jumpstory 

Har du en konkret kilde på din påstand? Umiddelbart lyder det lidt for godt til at være sandt. Der er vel en grund til at såvel danske som internationale bureauer stadigvæk har meget fokus på linkbuilding og skaber resultater uden synderligt fokus på godt indhold.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)