Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Systue/producent i østeuropa

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg søger en systue eller producent i østeuropa. Det drejer sig om skum produkter - legemøbler til børn samt bæreredskaber. Hvordan får man kontakt til nogen? Er der nogen herinde der har gode kontakter, selv bor i et område hvor de formidler kontakt eller har gode råd til søgning.
Jeg har søgt på det kinesiske marked, men kan desværre ikke finde nogen der lever op til mine krav.

Jeg håber at nogen kan hjælpe mig.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nok nødt til at være langt mere specifik med hvad det er du søger, eller det meget svært at hjælpe dig.  Hvad materiale skal dit skum være lavet af?  hvilken forarbejdning der skal ske? 

Ligeledes med systue, det er jo ikke ligegyldig hvilke typer materialer der skal forarbejdes. Har du færdige produktions tegningen klar? 

Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Det drejer sig om skum møbler i forskellige former og størrelser. Min umiddelbare tanke er at det skal laves i polyethylen-skum og betrækkes med et betræk der er slidstærkt og overtørbart. Evt. noget kunstlæder eller lignende.

Materialet der skal bruges til bæreredskaberne skal være bæredygtigt, kvalitetsstof - gerne vævet. Jeg har færdige tegninger og mål - det er relativt simpelt sy arbejde.

Det der er afgørende for mig er at få kontakt til enten en agent eller en god fabrik, som er indstillet på, i hvert fald i starten, at lave mindre produktion.
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 95
Fra  ServiWet Hot Towels Rental service Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt Bramming Plast-Industri. De har en fabrik i Polen. Bpi.dk.

Grossist for restauranter, caféer, hoteller, konferencecentre og klinikker.

www.serviwet.dk Kontakt mig på +45 40373351

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)