Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS vs. DIBS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

jeg har en Scannet-shop, og dermed har jeg kun mulighed for at vælge mellem PBS og DIBS som betalingsmulighed.

 

Jeg skal til at åbne i Sverige, og jeg synes, at 5,75% pr. betaling med kreditkort er lige i overkanten... Jeg har svært ved at gennemskue DIBS´s priser - er der nogen, der har erfaringer med DIBS - gode dårlige??

 

Jeg skal form. bruge et "Medium-abonnement", og jeg er med på, hvad det koster i oprettelse, men jeg kan ikke finde noget om pris pr. transaktion - nogen, der ved noget??

 

Mvh

 

Henrik

 

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger PBS, jeg har også en scannet shop, men jeg bruger PBS da jeg allerede var ved dem og fordi jeg synes DIBS var for svær at gennemskue rent prismæssigt. Jeg har hævet gebyret lidt, svenskerne er vandt til at handle postordre og er defor også lidt mere vandt til at betale gebyrer. Men du er _nødt_ til at have en aftale med Kreditor.se, over halvdelen af alt mit salg foregår gennem kreditor.se. Svenskerne er mere trygge ved dem...  Du er velkommen til at spørge nærmere ind hvis du vil have yderligere info.

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)