Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en person som har styr på Projektorer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 28
Fra  jakobplenge.dk Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger desperat en projektor troldmand til at hjælpe med at reparerer eller finde fejlen på den projektor vi har. Da vi gerne skal kunne vise VM på den.

Så kender er du eller kender du en, så vil alt hjælp være højt værdsat og vi kan godt finde ud af noget betaling for det arbejde det vil kræve at ordne den.

Det drejer sig om en ProjectionDesign Cineo 30 1080 projektor.

Problemet:

Det der sker med den er, at når den har været tændt i omtrent 5 minutter, så begynder den at flimre.

Vi har haft fjernet støv med en Compressed Air dåse, for at få renset den. Jeg har en mistanke til at det har noget med varme at gøre, da det først sker efter en 5 minutters tid efter at den har været nedkølet. Men jeg er bestemt ikke en ekspert :)

Krydser fingre og håber i kan hjælpe :)

Fra Hørsholm
Tilmeldt 25. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en strømforsynings problem. Kan det være at adapteren driller? Har du muligheden for at køre den igennem en usb forbindelse som strømkilde dvs. Igennem en notebook eller stationær computer

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 28
Fra  jakobplenge.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Tak for input.

Jeg er ret overbevist om at et USB kabel ikke leverer nok strøm. Da den her http://www.projectorcentral.com/projectiondesign-cineo30_1080.htm står til at skulle have 90-240v og mener kun at USB leverer 5v.

Men er der en anden måde jeg kan teste om det kan være strømforsyningen?

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes det lyder som om du skal have skiftet pærer. Disse har en begrænset levetiv på x antal timer.
Du kan se uner projektor settings hvor mange timer din pærer har.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)