Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har erfaring med leje af bil i Malaga?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, 

Jeg skal snart til Malaga, hvor jeg skal mødes med en forretningsforbindelse. I den anledning skal jeg leje en bil. Jeg kan se på Trustpilot, at alle udlejningsfirmaer får meget dårlige anmeldelser. Den røde tråd i de dårlige anmeldelser er, at man bliver opkrævet penge for skader, selvom man ikke selv har lavet dem (og nogle gange selvom man har en forsikring uden selvrisiko). 

Derfor ville det være rart, hvis nogen tidligere har lejet bil i Malaga og som vil dele ud af deres erfaringer. 

Et konkret spørgsmål jeg ønsker at få besvaret er, hvorvidt man er 100% garderet i deres komplette forsikringspakke i tilfælde af en skade, eller i tilfælde af, at de påstår man lavet en given skade? 

På forhånd tak. 

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har ikke lejet bil i Malaga, men tit i Alicante og tager altid forsikring med super cover og der har aldrig været problemer.

Har altid lejet gennem www.autoeurope.dk og tegnet super cover forsikring, sidst jeg var afsted fik jeg en skade på 220 euro og den dækkede autoeurope uden problemer.

Men køber du ikke forsikringen hos udlejningsfirmaet skal du stille sikkerhed for selvrisiko, så husk Mastercard, Visa/DK er ikke nok 

Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

1000 tak for svar! 

Så jeg skal lade være med at købe forsikringen online ved bestilling, men først ved afhentning af bilen i skranken? 

Vh.

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun positive oplevelser med https://www.centauro.net/, plejer at leje med deres premium fordi der så ikke er noget at tænke over eller nogen skjulte gebyrer.

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at bestille forsikringen når jeg booker bilen ved autoeurope. Når du så henter bilen prøver de at få dig til at købe en forsikring mere, da de siger den ikke er forsikret, men det kan du undlade da du har tegnet forsikring (men husk at tjekke bilen inden du kører i den) og skal gøre krav over for autoeurope ved skade og derfor spærre de selvrisikoen på Mastercard.

Vil du helt undgå bøvl så tegnforsikringen ved udlejningsfirmaet, men det koster noget mere

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Anbefaling herfra:
Book på ebiludlejning.dk, som er en del af Jigsawgruppen - en af de største aktører. Det er de billigste priser jeg har fundet.

Book med brændstofpolitik “fuld tank til fuld tank” ellers sælger de dig en tank benzin til røverpris.

Book hos en udbyder, som har kontor “i terminalen” det er starten på problemer, at skulle køres med shuttle til et shady kontor væk fra terminalen.

Book med den forsikring som tilbydes på internetsiden. Sig nej tak til forsikringer ved skranken. De kan være ganske insisterende og småfulde af løgn. Hvis du har købt dækning, så vær kold og afslå.

Gennemgå bilen ved udlevering. Alle defekter, buler og skrammer skal noteres på udleveringspapirerne, sørg for at få en kopi. Det er ikke nok at “yeah is no problem Señor” når du evt skal diskutere erstatning senere.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale Holidayautos.com. Jeg har selv fået dem anbefalet af andre og ligeledes selv anvendt dem. Jeg fik bilen billigere igennem dem, end ved at kontakte udlejningsfirmaet direkte - ligeledes tegnede jeg fuld forsikring igennem Holidayautos fremfor udlejningsfirmaet. De gjorde rigtig meget ud af at fortælle, hvordan min tilkøbte forsikring fra dem, netop dækkede alt som udlejningsfirmaet ville tilbyde. Alt i alt føltes det som om at de var på min side - og ikke udlejningsfirmaet. Kort sagt: En kanon oplevelse.

Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WalterBP 

Ved du hvor man henter bilen? Er det ved terminalen og er der lang ventetid ved afhentning og levering? 

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

I Malaga skal du med en shuttle ud til deres kontor/plads. Den kører rimeligt ofte mener ca hvert 20 min.

Centauro er ikke det billigste man kan finde, men jeg er altid blevet godt behandlet, og har aldrig oplevet nogen form for problemer ved dem.

Bruger dem hver gang jeg tager til Spanien.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

gallup0938:
Så jeg skal lade være med at købe forsikringen online ved bestilling, men først ved afhentning af bilen i skranken? 

Vh.

Ja. Det er den bedste måde.

Regn med, at forsikringen kommer til at koste langt mere - sikkert mere end det dobbelte - af billejen. Men læg mærke til, at det stadig er vildt billigt.

Jeg har prøvet de fleste selskaber dernede, og historien er nogenlunde den samme.

Alternativt kan du bruge http://malagabil.dk/ - Det koster samlet set en smule mere, men du har større sikkerhed for, at alt er OK. 

Hans

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)