Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har erfaring med leje af bil i Malaga?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt råd!

Køb den samme forsikringsdækning til dobbel pris. Det er stadig billigt.

Så fordi du selv har betalt bondefangerpriser, er du efterfølgende ekspert og kan råde andre til hvad der er “bedste måde”. Når man ikke selv direkte kom til skade ved handlingen, så er det den bedste idé.

Det er en lejebil, ikke en MR-skanning.
Det skal være så problemfrit og billigt som muligt.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg tror at de mange dårlige anmeldelser skyldes at man som lejer ikke rater biludlejer når alt går fint. For ofte er man jo på rejsende fod og har småtravlt.

Og ja. Når de spanske biludlejningsfirmaerne udlejer biler for så lidt som 50 kr/dag, så prøver de naturligvis at tjene penge på forsikringer, barnesæde, gps, bilvask, administration osv ;-)

Jeg har selv lejet bil i udlandet MANGE gange i udlandet og jeg har ikke oplevet problemet ved at leje igennem Holiday Autos (sammenligner priser fra mange udlejningsfirmaer) frem for at leje direkte igennem de enkelte biludlejningsfirmaer.

Her er en god guide (reklame for holidayautos) med mange nyttige tips + link til rabatkode: http://din-rejseguide.dk/tips-ved-leje-feriebil/

Der er også denne skræmmende artikel med endnu flere råd: https://www.business.dk/privatoekonomi/nu-har-biludlejerne-fundet-paa-flere-faldgruber

Jeg plejer at kræve at udlejer påfører alle buler, fælgskrab ol. på lejekontrakten. Og hvis bilen har mange mindre buler ol. så plejer jeg at filme skader med mobilen.

Jeg plejer desuden at gemme bensin kvitteringen - så slipper man for at diskutere om hvorvidt bilen er nytanket eller ej.

Held og lykke

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)