Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger WiX kyndig!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg søger en der kan hjælpe med mig med tre udlejnings hjemmesider på platformen WiX. Har i forvejen én sommerhusudlejnings hjemmeside derigennem, www.tisvildeholiday.com, og skal nu have lavet tre yderligere som vedrører lejligheder enten på samme domæne (såfremt med ændret navn) eller separate.

Er der nogle der kan give fordele og ulemper ved at samle alle sider under ét domæne og kan dette overhovedet lade sig gøre?

Hvis du har forstand på ovenstående hører jeg meget gerne fra dig hurtigst muligt på mail: holidaycph@gmail.com eller tlf: 40848057.

På forhånd tak!

Mvh
Mia Johansen
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Mia!

Jeg har sendt dig en mail.

Der er både fordele og ulemper ved at samle dem på ét domæne, det er korrekt. Men der skal du mere tænke dig ind i jeres besøgendes hoveder; ville det give mening for dem at se flere sommerhuse/feriehuse på én side? Hvis I fx har ét sommerhus i Tisvilde og et andet på Costa del Sol ville jeg nok lægge det på to seperate domæner, da dette ville give bedst mening ift. jeres søgemaskineoptimering. Folk der leder efter sommerhuse i Spanien, leder fordi de gerne vil udenlands, hvorimod folk der gerne vil til Tisvilde nok helst ikke vil se resultater fra Spanien osv. Men lad os evt. vende dette yderligere pr. mail.

Ha' en fantastisk weekend! :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)