Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bank som personlig ejet virksomhed?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 16
Indlæg ialt: 21
Fra  Kamilla Andresen - tekstforfatter og korrekturlæser Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er midt i et bankskifte med mine private konti, og jeg planlagde at tage min erhvervskonto med, men det er simpelthen for dyrt. Jeg vil derfor høre jer, der har personlig ejet virksomhed, hvilken bank I bruger, hvad det koster jer og om I opnår fordele ved at være privat kunde også?

Umiddelbart synes jeg, det virker dyrt at være erhvervskunde, hvis jeg også skal have netbank og kreditkort.

Lad mig endelig høre om jeres erfaringer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der masser af disse tråde - prøve søgefunktionen. Svarene er svingende og dækker næsten alle banker som gode og dårlige på skift. Der er IKKE EN bank som er den der duer - og duer den for A er det ikke sikkert den duer for B - både fordi formået kan være forskelligt, det personlige kendskab forskelligt, bankmanden forskellig og og og
alle tråde viser, at andres erfaringer er meget svære at bruger her.

du kan her læse lidt om priser https://johnhannover.blogspot.dk/2018/01/lidt-om-bankers-priser.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Pas på du ikke løber ind i problemer med banken, hvis du benytter din privatkonto til penge fra personligt ejet virksomhed.
Jeg har tidligere fået lukket min konto pga dette. Det er dog lidt forskelligt hvordan bankerne ser på det, og min opfattelse er at det i bund og grund hadler om hvor mange penge du tjener.

Tjener du ikke så meget er det ok. Men kommer der større penge ind, så begynder de at brokke sig.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)