Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte wordpress.com side til wordpress.org

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gundsømagle
Tilmeldt 2. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder der mon nogle kyndige derude, som kan hjælpe mig med at flytte en hjemmeside, som er lavet på wordpress.com til wordpress.org? Jeg har erfaring i at lave hjemmesider ved at downloade Wordpress til computeren via wordpress.org og ved at bruge FileZilla, men har altid fået givet vært og port af min underviser på studiet.

Nu sidder jeg så på mit arbejde og vil gerne lave en ny hjemmeside på samme måde. Vi har et eksisterende domæne dér, men hvordan flytter jeg det? Hvad skal jeg i FileZilla skrive under "vært" og "port"? Jeg vil helst ikke lave et nyt, når vi allerede har betalt for vores nuværende.

Håber der er nogen, som kan hjælpe én, der stadig er lidt "grøn" ;-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal passe på med hvad du sidder og laver. Hvis du får oplysninger om vært og port og I allerede HAR en hjemmeside så kan du ødelægge den ved at lægge workpress op oveni den.

I sådanne tilfælge så vil jeg altid anbefale dig at få fat i en der ved noget om det og sid med på sidelinien så du kan lære hvad der skal gøres. ét forkert skridt fra dig (det kan være en fejl i en beskrivelse du får herinde eller et forkert træk du foretaget dig) kan betyde at jeres hjemmeside er nede.

Hvis I ikke har en hjemmeside så skal du have fat i de oplysninger hos dem hvor I har jeres hjemmeside liggende. Port plejer altid at være den samme da FTP standard er sat til port 20/21. Vært er meget tit selve domænet på hjemmesiden.

Men du skal også have fat i et brugernavn og adgangskode til FTP for at kunne lægge wordpress op.

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan man overhovedet lave eksport af database fra wordpress.com ?
Hvis ikke, så kan du ikek lfytte siden, og den eneste løsning vil være at lave en ny kopi.
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)