Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ved man om en webshop er en succes?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg er lidt nysgerrig omkring hvornår man kan kalde sin webshop en succes eller har fået en succesfuld opstart?
Findes der en tommelfinger regel for hvor længe der skal gå før man er oppe på nogle bestemte antal ordre om dagen?
Hvor længe skal der gå fra man har startet til at den første ordre kommer ind? Hvor mange ordre skal man være oppe på efter 1 måned og efter 3 måneder.
Der er tale om gennemsnits ordre på ca. Kr. 275,-
Jeg vil meget gerne høre jeres meninger.
Bh. Fatih

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Din webshop er en succes, når du har nået de mål, som du har sat i din forretningsplan.

Vanskeligere er det ikke.

Hans

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Hans,

Jeg har aldrig drevet webshop før og har ikke som sådan nogen fornuftig grundlag for målsætning og forretningsplan. Jeg har selvfølgelig sat mig nogle mål men det er målsætninger jeg ønsker.
Jeg er mere intereserret i at høre fra nogle personer med.erfaring og viden omkring tal og tid.
Jeg finder nogle forums hvor folk taler om hvornår deres første salg er kommet men ikke mere end det.

Jeg håber på at høre folk.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at svare på. Du kan evt. finde nogle webshops som ligner den du vil starte, og som er drevet som selskabsform (ApS, IvS, AS). Så kan du trække deres regnskaber på virk.dk https://datacvr.virk.dk/data/

Regnskaberne afslører ikke alle detaljer, men du kan få en fornemmelse af udviklingen når du sammenligner tallene år for år.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Fra  PRIMADeals.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du får nok ikke bedre svar end Hans', da det jo er umuligt at svare mere konkret på :-)

Det afhænger af hvad dit budget er, hvor meget tid og ressourcer du bruger på det, hvad du sælger osv. Der er forskel på om du åbner en ny "Power" med mange millioner i ryggen eller din egen lille hobbywebshop og om du sælger varer til få hundrede kroner eller mange tusinde.

Brian

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil mene at du er en success så snart din webshop laver overskud.
Og en super success, når den laver så meget overskud at du kan leve af dette alene.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)