Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til en mulig niché :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!
Jeg har længe haft lyst til at prøve kræfter med en webshop, bare for hyggens skyld og se hvordan det kunne udvikle sig.

Jeg er super kreativ - med hensyn til at tegne, strikke/sy og bygge diverse små ting. Jeg interessere mig for dyr - har selv diverse gnavere, papegøjer og småfugle.
Eftersom jeg tit er på udkig efter “udstyr” til kæledyr, faldt det mig ind at det er p*sse dyrt! Og at jeg sagtens selv kunne lave det billigere.
- jeg snakker om huler/hængekøjer, diverse små “bygninger” man kan købe til overpris hos dyrehandlerne, samt legetøj til fugle.

Så for at runde det lidt af, så har jeg set meget få hjemmesider med priser der gør at det er værd at komme tilbage efter mere.
Tror i det ville kunne sælge, hvis jeg begyndte at lave mine egne produkter?

Mvh ForestMonkey

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ForestMonkey:
Eftersom jeg tit er på udkig efter “udstyr” til kæledyr, faldt det mig ind at det er p*sse dyrt!

Der er fordi de sælges meget sjældent. Og lageromkostninger skal betales

Tilmeldt 19. Jun 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne vel lade det komme an på en prøve. :)
Jeg ved der er rimelig stor efterspørgsel på hængekøjer o.lign. til gnavere.
Så hvis man kunne lave en hygge projekt ud af det, og endda tjene en lile skilling, så ville det da ikke være helt slemt.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ForestMonkey,

Nu er der ret meget arbejde i at stifte en (successfuld) webshop selv hvis du ikke har prøvet det før, også selvom den "kun" er på hobby niveau.

Har du overvejet at lave en shop hos for eksempel Etsy i stedet? Så er meget af arbejdet gjort for dig og de er sikkert også meget behjælpelige med at få dig igang med at sælge?

Så kan du også prøve dine kreationer af som salgsmateriale uden at have investeret vanvittigt meget i det.

Held og lykke med projektet.

Mvh. Lars

Tilmeldt 19. Jun 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars :)
Det var en rigtig god idé! Tak
Så vil jeg så småt komme i gang :)

Tilmeldt 12. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror der er et kæmpe market for chihuahua hunde ting. Men tvivler på der er til fugle og andre dyr ud over heste.

art

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)